- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pod hasłem OrangeGoesGreen wiele się zmienia w obsłudze klienta ale nie wszystko. Przykładem jest wyrobienie duplikatu sim przy nieaktywnej starej sim (w samym Orange, nie w niu, nie Flex). Czy planujecie zatem zmiany i przegląd procesów, które ze względów czysto biznesowych muszą być realizowane w salonie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak, progresywnie - na pewno nie wszystko na raz. Staramy się priorytety ustalać, żeby w pierwszej kolejności zabierać się za tematy, gdzie największa zmiana / wpływ do uzyskania przy danym nakładzie czasu / energii. Ale staramy się też po drodze różne mniejsze rzeczy po kolei przeglądać i poprawiać - w tym dotyczące obsługi w salonach. (Przykładem coraz pełniejsze eliminowanie papieru - e-umowy, e-regulaminy to są nowe wdrożenia w ostatnim roku-dwóch i cały czas zespoły się krok po kroku pochylają nad kolejnymi, coraz mniejszymi sprawami.)
A tego tematu konkretnie nie znam, ale przekażę do koleżeństwa z obsługi z prośbą o info jaka sytuacja, czy/co/jak planujemy. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak, progresywnie - na pewno nie wszystko na raz. Staramy się priorytety ustalać, żeby w pierwszej kolejności zabierać się za tematy, gdzie największa zmiana / wpływ do uzyskania przy danym nakładzie czasu / energii. Ale staramy się też po drodze różne mniejsze rzeczy po kolei przeglądać i poprawiać - w tym dotyczące obsługi w salonach. (Przykładem coraz pełniejsze eliminowanie papieru - e-umowy, e-regulaminy to są nowe wdrożenia w ostatnim roku-dwóch i cały czas zespoły się krok po kroku pochylają nad kolejnymi, coraz mniejszymi sprawami.)
A tego tematu konkretnie nie znam, ale przekażę do koleżeństwa z obsługi z prośbą o info jaka sytuacja, czy/co/jak planujemy. 🙂