- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Klient ma neostrade i mu z tym dobrze. Wchodzi światło. Robicie migracje obligatoryjna czy dopiero po decyzji klienta? Brak decyzji klienta oznacza kontynuowanie warunków na tych samych zasadach a jak zechce nowa umowę to tylko światło? Czy kolejne umowy mogą zostać na miedzi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To jest bardziej temat prawno-regulacyjny. Przepisy regulują w jakich przypadkach coś można zrobić obligatoryjnie i są to przypadki rzadkie - dlatego np. tak długo były jakieś mikro ilości klientów 1G.
Ponieważ wykracza to poza temat AMA a ja nie jestem ekspertem od regulacji konsumencko-konkurencyjnych w telko, to więcej tutaj nie jestem w stanie odpowiedzieć.
Natomiast dodam tylko, że na pewno potrzebne byłoby prawno-regulacyjne spojrzenie na szczeblu systemowym (krajowym? europejskim?) co do tego, jakie technologie i do czego są nam niezbędne i jak to zrobić, żeby zminimalizować koszt środowiskowo-klimatyczny tych niezbędnych "rzeczy".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To jest bardziej temat prawno-regulacyjny. Przepisy regulują w jakich przypadkach coś można zrobić obligatoryjnie i są to przypadki rzadkie - dlatego np. tak długo były jakieś mikro ilości klientów 1G.
Ponieważ wykracza to poza temat AMA a ja nie jestem ekspertem od regulacji konsumencko-konkurencyjnych w telko, to więcej tutaj nie jestem w stanie odpowiedzieć.
Natomiast dodam tylko, że na pewno potrzebne byłoby prawno-regulacyjne spojrzenie na szczeblu systemowym (krajowym? europejskim?) co do tego, jakie technologie i do czego są nam niezbędne i jak to zrobić, żeby zminimalizować koszt środowiskowo-klimatyczny tych niezbędnych "rzeczy".