- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy sztuczna inteligencja przyczynia się do zmniejszenia działania Orange na środowisko?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak, ale nie w tym sensie 😉
Tzn. oczywiście stosowanie Maxa na infolinii jakoś się przekłada na szybsze, mniej energożerne obsługiwanie klientów, ale to nie tak wielki uzysk w temacie, który do tego aż tyle nie waży w naszym bilansie środowiskowo-klimatycznym (bo najważniejsza jest energia do zasilania sieci i centrów danych).
Sztuczna inteligencja pomaga w wyzwaniach greenowych, ale nie jako Max w obsłudze, ale przede wszystkim w tematyce właśnie zarządzania energią zużywaną w sieci (i tam nie ma żadnego imienia/persony, o ile wiem ;D - ale to może dla koleżeństwa z Sieci jakaś podpowiedź powinna być:))
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak, ale nie w tym sensie 😉
Tzn. oczywiście stosowanie Maxa na infolinii jakoś się przekłada na szybsze, mniej energożerne obsługiwanie klientów, ale to nie tak wielki uzysk w temacie, który do tego aż tyle nie waży w naszym bilansie środowiskowo-klimatycznym (bo najważniejsza jest energia do zasilania sieci i centrów danych).
Sztuczna inteligencja pomaga w wyzwaniach greenowych, ale nie jako Max w obsłudze, ale przede wszystkim w tematyce właśnie zarządzania energią zużywaną w sieci (i tam nie ma żadnego imienia/persony, o ile wiem ;D - ale to może dla koleżeństwa z Sieci jakaś podpowiedź powinna być:))