- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W zeszłorocznym podcascie Jacek mówił, że jako sieć nie macie parcia na sprzedaż telefonów, bo jesteście dostawcą usług, a nie producentem komórek. Dlaczego więc przy kontakcie z infolinią za każdym razem wciskają mi smartfona?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mówiłem (bo to nadal ja, Jacek;D) o sytuacji idealnej i strategicznej - nie byliśmy i nadal nie jesteśmy sprzedawcą sprzętu, ale dostawcą usług. To nieustający konflikt egzystencjalno-dramatyczny różnych celów biznesowych i sprzedażowych. 😉
Jak to ładnie powiedział nasz prezes, dopóki będzie ktoś chciał kupować nowe telefony, zapewne i w Orange będzie mógł je kupić.
Ale nie przeszkadza nam to w bardzo szybkim zwiększaniu oferty telefonów odnawianych (ten nowy telefon może przecież pochodzić z odnowy), promowaniu zbiórki używanych telefonów, napraw etc.
No i kończąc - jednak jeszcze nikogo nie zmuszamy do kupowania czegokolwiek, zatem my wciskamy a eko-świadomy klient wcisnąć sobie nie daje. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mówiłem (bo to nadal ja, Jacek;D) o sytuacji idealnej i strategicznej - nie byliśmy i nadal nie jesteśmy sprzedawcą sprzętu, ale dostawcą usług. To nieustający konflikt egzystencjalno-dramatyczny różnych celów biznesowych i sprzedażowych. 😉
Jak to ładnie powiedział nasz prezes, dopóki będzie ktoś chciał kupować nowe telefony, zapewne i w Orange będzie mógł je kupić.
Ale nie przeszkadza nam to w bardzo szybkim zwiększaniu oferty telefonów odnawianych (ten nowy telefon może przecież pochodzić z odnowy), promowaniu zbiórki używanych telefonów, napraw etc.
No i kończąc - jednak jeszcze nikogo nie zmuszamy do kupowania czegokolwiek, zatem my wciskamy a eko-świadomy klient wcisnąć sobie nie daje. 😉