Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wciskanie smartfonów a podejście eko

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 25
  • 0

Wciskanie smartfonów a podejście eko

W zeszłorocznym podcascie Jacek mówił, że jako sieć nie macie parcia na sprzedaż telefonów, bo jesteście dostawcą usług, a nie producentem komórek. Dlaczego więc przy kontakcie z infolinią za każdym razem wciskają mi smartfona? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 154
  • 771
  • 148

Wciskanie smartfonów a podejście eko

Mówiłem (bo to nadal ja, Jacek;D) o sytuacji idealnej i strategicznej - nie byliśmy i nadal nie jesteśmy sprzedawcą sprzętu, ale dostawcą usług. To nieustający konflikt egzystencjalno-dramatyczny różnych celów biznesowych i sprzedażowych. 😉

Jak to ładnie powiedział nasz prezes, dopóki będzie ktoś chciał kupować nowe telefony, zapewne i w Orange będzie mógł je kupić.

Ale nie przeszkadza nam to w bardzo szybkim zwiększaniu oferty telefonów odnawianych (ten nowy telefon może przecież pochodzić z odnowy), promowaniu zbiórki używanych telefonów, napraw etc.

No i kończąc - jednak jeszcze nikogo nie zmuszamy do kupowania czegokolwiek, zatem my wciskamy a eko-świadomy klient wcisnąć sobie nie daje. 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 154
  • 771
  • 148

Wciskanie smartfonów a podejście eko

Mówiłem (bo to nadal ja, Jacek;D) o sytuacji idealnej i strategicznej - nie byliśmy i nadal nie jesteśmy sprzedawcą sprzętu, ale dostawcą usług. To nieustający konflikt egzystencjalno-dramatyczny różnych celów biznesowych i sprzedażowych. 😉

Jak to ładnie powiedział nasz prezes, dopóki będzie ktoś chciał kupować nowe telefony, zapewne i w Orange będzie mógł je kupić.

Ale nie przeszkadza nam to w bardzo szybkim zwiększaniu oferty telefonów odnawianych (ten nowy telefon może przecież pochodzić z odnowy), promowaniu zbiórki używanych telefonów, napraw etc.

No i kończąc - jednak jeszcze nikogo nie zmuszamy do kupowania czegokolwiek, zatem my wciskamy a eko-świadomy klient wcisnąć sobie nie daje. 😉