maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
Czy są klienci co intensywnie korzystają z rozmów głosowych? Jeśli tak, to jakieś szczegóły, statystyki 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
Mamy heavy-userów na każdej frakcji - głos, SMS, dane. Nie prowadzimy takich statystyk, za to monitorujemy naszą sieć, czy intensywny ruch ze strony klienta jest naturalny czy też generowany sztucznie.
1 ODPOWIEDŹ 1
maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
Mamy heavy-userów na każdej frakcji - głos, SMS, dane. Nie prowadzimy takich statystyk, za to monitorujemy naszą sieć, czy intensywny ruch ze strony klienta jest naturalny czy też generowany sztucznie.