- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy konieczne jest aby przy przenoszeniu memberów we Flex była możliwość wybrania karty eSIM? Klienci często wybierają tę opcję na urządzeniach, które nie obsługują karty eSIM i to powoduje komplikacje. Później nie mają możliwości aktywacji numeru. Może jest opcja jakoś usprawnienia tego procesu lub aby karta eSIM pojawiała się do udostępnienia dopiero po tym jak klient aktywuje usługi? Obecnie bez pobrania karty eSIM numeru nie da się aktywować.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do niedawna nie było możliwości zamówienia eSIMa podczas dodawania dodatkowych numerów w Strefie Kart SIM, na co użytkownicy bardzo narzekali. Była możliwość realizacji aktywacji z kartą fizyczną, a nastepnie wymiana karty SIM na eSIM - co było nieco bez sensu. Niestety jest to kompromis, którego nie jesteśmy w stanie inaczej rozwiązać - zakładamy, że Administrator kupuje kolejną subskrypcje do korzystania na innym telefonie, być może przez innego użytkownika - stąd możliwość zamówienia eSIM i dokończenia instalacji za pomocą QR kodu na innym urządzeniu lub przez inną osobę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do niedawna nie było możliwości zamówienia eSIMa podczas dodawania dodatkowych numerów w Strefie Kart SIM, na co użytkownicy bardzo narzekali. Była możliwość realizacji aktywacji z kartą fizyczną, a nastepnie wymiana karty SIM na eSIM - co było nieco bez sensu. Niestety jest to kompromis, którego nie jesteśmy w stanie inaczej rozwiązać - zakładamy, że Administrator kupuje kolejną subskrypcje do korzystania na innym telefonie, być może przez innego użytkownika - stąd możliwość zamówienia eSIM i dokończenia instalacji za pomocą QR kodu na innym urządzeniu lub przez inną osobę.