Czy były przymiarki do zarządzania kontem przez stronę internetową?

ROZWIĄZANE

Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21558
  • 62781
  • 860

Czy były przymiarki do zarządzania kontem przez stronę internetową?

W nawiązaniu do odpowiedzi z AMA:

https://nasz.orange.pl/t5/AMA-Orange-Flex-3/Zarz%C4%85dzanie-kontem-przez-stron%C4%99-internetow%C4%...

oraz na moje pytanie z poprzedniego AMA z 2020 roku:

https://nasz.orange.pl/t5/AMA-Orange-Flex-2/Wersja-internetowa-do-zarz%C4%85dzania-kontem-FLEX/m-p/2...

była wstępna informacja o propozycji zarządzania przez stronę internetową. Rozumiem, że jednak nie będzie?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 250
  • 574
  • 162

Czy były przymiarki do zarządzania kontem przez stronę internetową?

Zdecydowanie skupiamy się na aplikacji cały czas. Były pewne przymiarki, do procesu zakupowego np. możliwa była rejestracja swojego konta i wybór planu. Ale zauważyliśmy, że był to jedynie dodatkowy krok dla klienta, który można robić w appce. W kontekście zarządzania usługami i przy strategii pozyskiwania klientów przez aplikację odwzorowywanie pełnego zarządzania na stronie nie ma dla nas uzasadnienia biznesowego. 

 

Aha... no i czat mamy dostępny na stronie i tego nie planujemy zmieniać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 250
  • 574
  • 162

Czy były przymiarki do zarządzania kontem przez stronę internetową?

Zdecydowanie skupiamy się na aplikacji cały czas. Były pewne przymiarki, do procesu zakupowego np. możliwa była rejestracja swojego konta i wybór planu. Ale zauważyliśmy, że był to jedynie dodatkowy krok dla klienta, który można robić w appce. W kontekście zarządzania usługami i przy strategii pozyskiwania klientów przez aplikację odwzorowywanie pełnego zarządzania na stronie nie ma dla nas uzasadnienia biznesowego. 

 

Aha... no i czat mamy dostępny na stronie i tego nie planujemy zmieniać.