08-04-2020
17:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-04-2020
17:38
Dlaczego w momencie kiedy płatność za plan do was nie wpłynie blokujecie całkowicie możliwość odbierania połączeń ? Trochę słabo… W zwykłym prepaidzie można odbierać 365 dni.Czy nie możecie wydłużyć tego czasu np. do 7 dni ? Wystarczy zwykły problem z bankiem karta,blik i telefon uśmiercony ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
09-04-2020
08:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-04-2020
08:36
Pomyślimy nad tym. Jesteśmy trochę inni i tak to na razie u nas działa.
1 ODPOWIEDŹ 1
09-04-2020
08:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-04-2020
08:36
Pomyślimy nad tym. Jesteśmy trochę inni i tak to na razie u nas działa.