08-04-2020
16:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-04-2020
16:42
Co się stanie z rodziną jeżeli numer główny (Administrator rodziny) zostanie przeniesiony do innego operatora? Czy pozostałe numery będą działać na dotychczasowych zasadach, tj. zarządzania w apce Administratora i plan taryfowy (te za 15 zł) zostanie bez zmian)?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
08-04-2020
16:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-04-2020
16:44
Dokładnie tak jak napisałeś się to zachowa. Ale nie uciekaj 🙂
1 ODPOWIEDŹ 1
08-04-2020
16:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-04-2020
16:44
Dokładnie tak jak napisałeś się to zachowa. Ale nie uciekaj 🙂