- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki zakres obsługi ma MAX i jest w stanie pomóc osobie dzwoniącej?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Max jest całkiem wszechstronny! Może pomóc w identyfikacji i weryfikacji klienta, rozpoznaje intencje rozmówcy i odpowiednio kieruje rozmowę. Wspiera w kwestiach związanych z płatnościami, takimi jak informacje o fakturach i zaległościach, a także w kwestiach technicznych, jak problemy z zasięgiem czy usługami internetowymi. Może również aktywować lub dezaktywować różne usługi, jak roaming czy poczta głosowa. Dodatkowo, Max potrafi połączyć Cię z odpowiednim doradcą, jeśli Twoja sprawa wymaga bardziej szczegółowej obsługi.
Czyli nie jest tylko cyfrowym strażnikiem w Orange, ale prawdziwym pomocnikiem!
Pełen zakres znajdziesz tutaj: https://www.orange.pl/view/max
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Max jest całkiem wszechstronny! Może pomóc w identyfikacji i weryfikacji klienta, rozpoznaje intencje rozmówcy i odpowiednio kieruje rozmowę. Wspiera w kwestiach związanych z płatnościami, takimi jak informacje o fakturach i zaległościach, a także w kwestiach technicznych, jak problemy z zasięgiem czy usługami internetowymi. Może również aktywować lub dezaktywować różne usługi, jak roaming czy poczta głosowa. Dodatkowo, Max potrafi połączyć Cię z odpowiednim doradcą, jeśli Twoja sprawa wymaga bardziej szczegółowej obsługi.
Czyli nie jest tylko cyfrowym strażnikiem w Orange, ale prawdziwym pomocnikiem!
Pełen zakres znajdziesz tutaj: https://www.orange.pl/view/max