10-06-2024
13:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
10-06-2024
14:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-06-2024
14:02
W przypadku Maxa, nie ma opcji przełączenia na klasyczny IVR bezpośrednio przez niego. Jednak na niektórych infoliniach Orange, które działają na tradycyjnym systemie IVR, nadal jest dostępna ta opcja.
Max jest dostępny, aby ułatwić i przyspieszyć proces obsługi, ale rozumiem, że niektórzy mogą preferować tradycyjne metody.
1 ODPOWIEDŹ 1
10-06-2024
14:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-06-2024
14:02
W przypadku Maxa, nie ma opcji przełączenia na klasyczny IVR bezpośrednio przez niego. Jednak na niektórych infoliniach Orange, które działają na tradycyjnym systemie IVR, nadal jest dostępna ta opcja.
Max jest dostępny, aby ułatwić i przyspieszyć proces obsługi, ale rozumiem, że niektórzy mogą preferować tradycyjne metody.