- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najczęściej jak dzwonię na infolinię, to z takim problemem, gdzie MAX sobie nie radzi, więc i tak po kilkuminutowej wymianie zdań, przełącza rozmowę do konsultanta. Po co więc podwójnie się produkować z opisem problemu?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nawet jeśli Max nie potrafi sam rozwiązać sprawy klienta to ma za zadanie skierowanie połączenia do właściwego doradcy, który będzie mógł tą sprawą się zając. Dawniej tę role pełniło menu z tonowym wybieraniem tematu rozmowy, teraz robi to Max. Dlatego ważne aby nie unikać odpowiedzi na pytania Maxa. Im szybciej Max ustali o co chodzi tym szybciej skieruję do doradcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nawet jeśli Max nie potrafi sam rozwiązać sprawy klienta to ma za zadanie skierowanie połączenia do właściwego doradcy, który będzie mógł tą sprawą się zając. Dawniej tę role pełniło menu z tonowym wybieraniem tematu rozmowy, teraz robi to Max. Dlatego ważne aby nie unikać odpowiedzi na pytania Maxa. Im szybciej Max ustali o co chodzi tym szybciej skieruję do doradcy.