- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
No, tu się nie zgodzę. Klient ma jeden BP lub Metroethernet i nie chodzi o rozpoznanie która to usługa, tylko generalnie z biznesowymi ma problem, dlatego wolę zgłosić po nr VoIP, bo szybciej wyszukuje niż po ID usługi
Zdecydowanie zawodzi proces rozumienia usług "dziwnych"
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozumiem Twoje uwagi. Dziękuję za podzielenie się nimi. Linia 801303303 jest dedykowana dla klientów korzystających z usług biznesowych takich jak BP czy Metroethernet oraz innych usług specjalnych.
Przy połączeniu na *600 lub 510 600 600 ten proces będzie nieco dłuższy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozumiem Twoje uwagi. Dziękuję za podzielenie się nimi. Linia 801303303 jest dedykowana dla klientów korzystających z usług biznesowych takich jak BP czy Metroethernet oraz innych usług specjalnych.
Przy połączeniu na *600 lub 510 600 600 ten proces będzie nieco dłuższy