czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Sugerując się podpowiedziami jak ominąć Maxa (podobno sprawdzone) inwektywy stały dość wysoko w rankingu tego procesu. Ja mam swoią metodę, ale ile takich przekierowań do konsultanta procentowo w ten sposób jest "załatwianych"? Może warto zadbać i o kulturę naszego ojczystego języka?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Nie jest prawdą, że wulgaryzmy są sposobem na ominięcie Maxa. On przełącza wtedy gdy nie rozumie odpowiedzi klienta a nie gdy ktoś brzydko do niego mówi.
1 ODPOWIEDŹ 1
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Nie jest prawdą, że wulgaryzmy są sposobem na ominięcie Maxa. On przełącza wtedy gdy nie rozumie odpowiedzi klienta a nie gdy ktoś brzydko do niego mówi.