Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowy Mój Orange - brak usług, a "Błąd komponentu"

ROZWIĄZANE
Highlighted

Pracuję w Orange
  • 1003
  • 1926
  • 172

Nowy Mój Orange - brak usług, a "Błąd komponentu"

Na forum zdarzało się przeczytać, ze np. po przerejestrowaniu numerów, klienci nie mieli żadnych usług w Orange, i po zalogowaniu się mieli komunikat o błędzie komponentu (brak numeru prepaid). Pomijam tu oczywiście sytuację, gdy pojawia się to w wyniku błędu systemowego, ale gdy klient nie ma zadnych usług w Orange, nie myśleliście, aby w takiej sytuacji wyświetlić zamiast błędu komponentu prosty komunikat "Nie posiadasz usług w Orange. Zarejestruj numer na kartę lub zamów nową umowę, a numer zostanie automatycznie powiązany z tym kontem"?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Ekspert AMA
  • 25
  • 59
  • 25

Nowy Mój Orange - brak usług, a "Błąd komponentu"

Dzięki za sugestię, nie ukrywam, że zastanawialiśmy się już nad odpowiednim rozwiązaniem dotyczącym prezentacji nieaktywnych usług. Temat rozważymy, w kontekście prezentacji odpowiedniego komunikatu w przypadku usług nieaktywnych.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted

Ekspert AMA
  • 25
  • 59
  • 25

Nowy Mój Orange - brak usług, a "Błąd komponentu"

Dzięki za sugestię, nie ukrywam, że zastanawialiśmy się już nad odpowiednim rozwiązaniem dotyczącym prezentacji nieaktywnych usług. Temat rozważymy, w kontekście prezentacji odpowiedniego komunikatu w przypadku usług nieaktywnych.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście