Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Pracuję w Orange
  • 834
  • 1445
  • 155

Nowy Mój Orange - brak usług, a "Błąd komponentu"

Na forum zdarzało się przeczytać, ze np. po przerejestrowaniu numerów, klienci nie mieli żadnych usług w Orange, i po zalogowaniu się mieli komunikat o błędzie komponentu (brak numeru prepaid). Pomijam tu oczywiście sytuację, gdy pojawia się to w wyniku błędu systemowego, ale gdy klient nie ma zadnych usług w Orange, nie myśleliście, aby w takiej sytuacji wyświetlić zamiast błędu komponentu prosty komunikat "Nie posiadasz usług w Orange. Zarejestruj numer na kartę lub zamów nową umowę, a numer zostanie automatycznie powiązany z tym kontem"?

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata po zalogowaniu do Mój Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.

Rozwiązanie:
Ekspert AMA
  • 25
  • 59
  • 25

Nowy Mój Orange - brak usług, a "Błąd komponentu"

Dzięki za sugestię, nie ukrywam, że zastanawialiśmy się już nad odpowiednim rozwiązaniem dotyczącym prezentacji nieaktywnych usług. Temat rozważymy, w kontekście prezentacji odpowiedniego komunikatu w przypadku usług nieaktywnych.


Wszystkie odpowiedzi:
Ekspert AMA
  • 25
  • 59
  • 25

Nowy Mój Orange - brak usług, a "Błąd komponentu"

Dzięki za sugestię, nie ukrywam, że zastanawialiśmy się już nad odpowiednim rozwiązaniem dotyczącym prezentacji nieaktywnych usług. Temat rozważymy, w kontekście prezentacji odpowiedniego komunikatu w przypadku usług nieaktywnych.