- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na forum zdarzało się przeczytać, ze np. po przerejestrowaniu numerów, klienci nie mieli żadnych usług w Orange, i po zalogowaniu się mieli komunikat o błędzie komponentu (brak numeru prepaid). Pomijam tu oczywiście sytuację, gdy pojawia się to w wyniku błędu systemowego, ale gdy klient nie ma zadnych usług w Orange, nie myśleliście, aby w takiej sytuacji wyświetlić zamiast błędu komponentu prosty komunikat "Nie posiadasz usług w Orange. Zarejestruj numer na kartę lub zamów nową umowę, a numer zostanie automatycznie powiązany z tym kontem"?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzięki za sugestię, nie ukrywam, że zastanawialiśmy się już nad odpowiednim rozwiązaniem dotyczącym prezentacji nieaktywnych usług. Temat rozważymy, w kontekście prezentacji odpowiedniego komunikatu w przypadku usług nieaktywnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzięki za sugestię, nie ukrywam, że zastanawialiśmy się już nad odpowiednim rozwiązaniem dotyczącym prezentacji nieaktywnych usług. Temat rozważymy, w kontekście prezentacji odpowiedniego komunikatu w przypadku usług nieaktywnych.