Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowy Mój Orange - brak dostępu - Błąd Komponentu po zmianie taryfy

ROZWIĄZANE

Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Nowy Mój Orange - brak dostępu - Błąd Komponentu po zmianie taryfy

Pytanie podesłane wcześniej przez @Ron.

 

Od ponad miesiąca po zmianie taryfy z Plan Komórkowy na Plan Mobilny, nie mam dostępu do Nowego Mój Orange. Problem zgłoszony, ale prawdopodobnie nie do rozwiązania przez Was. Więcej zostawię bez komentarza.

 

ro.png

 

Dlaczego tak długo?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 14
  • 40
  • 14

Nowy Mój Orange - brak dostępu - Błąd Komponentu po zmianie taryfy

Twój przypadek wymaga indywidualnego rozpatrzenia. Przyjrzymy się temu

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 14
  • 40
  • 14

Nowy Mój Orange - brak dostępu - Błąd Komponentu po zmianie taryfy

Twój przypadek wymaga indywidualnego rozpatrzenia. Przyjrzymy się temu