Nowy Mój Orange - brak dostępu - Błąd Komponentu po zmianie taryfy

ROZWIĄZANE

Zespół Nasz Orange
  • 3268
  • 13822
  • 73

Nowy Mój Orange - brak dostępu - Błąd Komponentu po zmianie taryfy

Pytanie podesłane wcześniej przez @Ron.

 

Od ponad miesiąca po zmianie taryfy z Plan Komórkowy na Plan Mobilny, nie mam dostępu do Nowego Mój Orange. Problem zgłoszony, ale prawdopodobnie nie do rozwiązania przez Was. Więcej zostawię bez komentarza.

 

ro.png

 

Dlaczego tak długo?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 17
  • 49
  • 17

Nowy Mój Orange - brak dostępu - Błąd Komponentu po zmianie taryfy

Twój przypadek wymaga indywidualnego rozpatrzenia. Przyjrzymy się temu

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 17
  • 49
  • 17

Nowy Mój Orange - brak dostępu - Błąd Komponentu po zmianie taryfy

Twój przypadek wymaga indywidualnego rozpatrzenia. Przyjrzymy się temu