Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ułatwienie korzystania z IPTV z własnym ruterem (2)

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5734
  • 23263
  • 197

Ułatwienie korzystania z IPTV z własnym ruterem (2)

@Paweł_Dekodery 

"do skorzystania z usług Orange i posiadania pełnego wsparcia diagnostycznego jest wymagane korzystanie z urządzeń udostępnianych przez Orange. Używanie innych urządzeń nie jest zalecane, a w przypadku usług TV wręcz niemożliwe."

 

Ale dlaczego? Tylko dlatego że nie chcecie ujawnić wymagań. Moim zdaniem popełniacie błąd, ale skoro oficjalne stanowisko jest "nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz", to pozostaje przyjąć to do wiadomości.

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 8
  • 25
  • 8

Ułatwienie korzystania z IPTV z własnym ruterem (2)

Urządzenia z naszej oferty są konfigurowane i testowane pełnym spojrzeniem na usługę  "end to end" i tylko w takim przypadku możemy zapewnić wymaganą jakość usługi, diagnozować i zapewnić jak najlepsze wsparcie dla klienta. Jeżeli klient podłącza własne urządzenia niesie to ryzyka błędnego działania albo niepełne działanie usługi. Urządzeń sieciowych na rynku jest bardzo dużo i naturalnie mają swoje niedociągnięcia w konfiguracji a czasem błędy. Urządzenia "ze sklepu" mogą nie wspierać ważnych dla nas protokołów lub blokować komunikację. Zdecydowanie rekomendujemy użycie naszych przetestowanych urządzeń, żebyśmy mogli diagnozować potencjalne problemy w pełnej ścieżce świadczenia usługi. W ten sposób zapewniamy jakość usługi i najszybciej pomożemy Klientowi przy potencjalnych problemach.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 8
  • 25
  • 8

Ułatwienie korzystania z IPTV z własnym ruterem (2)

Urządzenia z naszej oferty są konfigurowane i testowane pełnym spojrzeniem na usługę  "end to end" i tylko w takim przypadku możemy zapewnić wymaganą jakość usługi, diagnozować i zapewnić jak najlepsze wsparcie dla klienta. Jeżeli klient podłącza własne urządzenia niesie to ryzyka błędnego działania albo niepełne działanie usługi. Urządzeń sieciowych na rynku jest bardzo dużo i naturalnie mają swoje niedociągnięcia w konfiguracji a czasem błędy. Urządzenia "ze sklepu" mogą nie wspierać ważnych dla nas protokołów lub blokować komunikację. Zdecydowanie rekomendujemy użycie naszych przetestowanych urządzeń, żebyśmy mogli diagnozować potencjalne problemy w pełnej ścieżce świadczenia usługi. W ten sposób zapewniamy jakość usługi i najszybciej pomożemy Klientowi przy potencjalnych problemach.