- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
"do skorzystania z usług Orange i posiadania pełnego wsparcia diagnostycznego jest wymagane korzystanie z urządzeń udostępnianych przez Orange. Używanie innych urządzeń nie jest zalecane, a w przypadku usług TV wręcz niemożliwe."
Ale dlaczego? Tylko dlatego że nie chcecie ujawnić wymagań. Moim zdaniem popełniacie błąd, ale skoro oficjalne stanowisko jest "nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz", to pozostaje przyjąć to do wiadomości.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenia z naszej oferty są konfigurowane i testowane pełnym spojrzeniem na usługę "end to end" i tylko w takim przypadku możemy zapewnić wymaganą jakość usługi, diagnozować i zapewnić jak najlepsze wsparcie dla klienta. Jeżeli klient podłącza własne urządzenia niesie to ryzyka błędnego działania albo niepełne działanie usługi. Urządzeń sieciowych na rynku jest bardzo dużo i naturalnie mają swoje niedociągnięcia w konfiguracji a czasem błędy. Urządzenia "ze sklepu" mogą nie wspierać ważnych dla nas protokołów lub blokować komunikację. Zdecydowanie rekomendujemy użycie naszych przetestowanych urządzeń, żebyśmy mogli diagnozować potencjalne problemy w pełnej ścieżce świadczenia usługi. W ten sposób zapewniamy jakość usługi i najszybciej pomożemy Klientowi przy potencjalnych problemach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenia z naszej oferty są konfigurowane i testowane pełnym spojrzeniem na usługę "end to end" i tylko w takim przypadku możemy zapewnić wymaganą jakość usługi, diagnozować i zapewnić jak najlepsze wsparcie dla klienta. Jeżeli klient podłącza własne urządzenia niesie to ryzyka błędnego działania albo niepełne działanie usługi. Urządzeń sieciowych na rynku jest bardzo dużo i naturalnie mają swoje niedociągnięcia w konfiguracji a czasem błędy. Urządzenia "ze sklepu" mogą nie wspierać ważnych dla nas protokołów lub blokować komunikację. Zdecydowanie rekomendujemy użycie naszych przetestowanych urządzeń, żebyśmy mogli diagnozować potencjalne problemy w pełnej ścieżce świadczenia usługi. W ten sposób zapewniamy jakość usługi i najszybciej pomożemy Klientowi przy potencjalnych problemach.