Czy pracujecie na zabepieczeniem kontaktów od Orange do Klienta? Trzeba mieć pewność kto dzwoni.

ROZWIĄZANE

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8697
  • 35155
  • 294

Czy pracujecie na zabepieczeniem kontaktów od Orange do Klienta? Trzeba mieć pewność kto dzwoni.

Kiedy klient kontaktuje się z BOK w swojej sprawie, musi przejść autoryzację żeby było wiadomo że jest osobą decyzyjną, tą która ma umowę z operatorem. No i bardzo słusznie.

Ale bardzo często to operator kontaktuje się z klientem - np. w celu przedłożenia oferty na przedłużenie umowy. Teoretycznie numer telefonu dzwoniącego można sprawdzić, ale przecież spoofing jest już tak powszechny, że nie można tej wyświetlającej się na telefonie informacji o dzwoniącym ufać.

Pytanie: czy przewidujecie jakąś formę "odwróconej autoryzacji" przy kontaktach inicjowanych przez operatora? Tak, żeby klient mógł być pewien, że faktycznie rozmawia z kimś uprawnionym do kontaktu z nim w imieniu operatora? Obawiam się, ze bez wprowadzenia tego typu zabezpieczeń cały ten kanał komunikacji trafi na śmietnik.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 70
  • 257
  • 69

Czy pracujecie na zabepieczeniem kontaktów od Orange do Klienta? Trzeba mieć pewność kto dzwoni.

Masz 100% racji.

Pracujemy nad tym zeby mozna bylo to weryfikowac bezposrednio w apce Moj Orange (tak jak np. mozna zweryfikowac konsultanta z mBanku w apce mobilnej).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 70
  • 257
  • 69

Czy pracujecie na zabepieczeniem kontaktów od Orange do Klienta? Trzeba mieć pewność kto dzwoni.

Masz 100% racji.

Pracujemy nad tym zeby mozna bylo to weryfikowac bezposrednio w apce Moj Orange (tak jak np. mozna zweryfikowac konsultanta z mBanku w apce mobilnej).