Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy pracujecie na zabepieczeniem kontaktów od Orange do Klienta? Trzeba mieć pewność kto dzwoni.

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5519
  • 22371
  • 184

Czy pracujecie na zabepieczeniem kontaktów od Orange do Klienta? Trzeba mieć pewność kto dzwoni.

Kiedy klient kontaktuje się z BOK w swojej sprawie, musi przejść autoryzację żeby było wiadomo że jest osobą decyzyjną, tą która ma umowę z operatorem. No i bardzo słusznie.

Ale bardzo często to operator kontaktuje się z klientem - np. w celu przedłożenia oferty na przedłużenie umowy. Teoretycznie numer telefonu dzwoniącego można sprawdzić, ale przecież spoofing jest już tak powszechny, że nie można tej wyświetlającej się na telefonie informacji o dzwoniącym ufać.

Pytanie: czy przewidujecie jakąś formę "odwróconej autoryzacji" przy kontaktach inicjowanych przez operatora? Tak, żeby klient mógł być pewien, że faktycznie rozmawia z kimś uprawnionym do kontaktu z nim w imieniu operatora? Obawiam się, ze bez wprowadzenia tego typu zabezpieczeń cały ten kanał komunikacji trafi na śmietnik.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 52
  • 192
  • 52

Czy pracujecie na zabepieczeniem kontaktów od Orange do Klienta? Trzeba mieć pewność kto dzwoni.

Masz 100% racji.

Pracujemy nad tym zeby mozna bylo to weryfikowac bezposrednio w apce Moj Orange (tak jak np. mozna zweryfikowac konsultanta z mBanku w apce mobilnej).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 52
  • 192
  • 52

Czy pracujecie na zabepieczeniem kontaktów od Orange do Klienta? Trzeba mieć pewność kto dzwoni.

Masz 100% racji.

Pracujemy nad tym zeby mozna bylo to weryfikowac bezposrednio w apce Moj Orange (tak jak np. mozna zweryfikowac konsultanta z mBanku w apce mobilnej).