- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie ukrywam że nie cierpię tej aplikacji. Od pierwszego wejrzenia miałem o niej jak najgorsze zdanie i przez lata nie poprawiło się ono. IMHO jest ona nastawiona wyłącznie na złapanie nieświadomego klienta na zamówienie niechcianych usług. Stosuje agresywny marketing, wymusza klikanie w miniaturowe banery a dotarcie do informacji istotnych z punktu widzenia klienta (np. faktury) jest utrudnione: często wymaga przekliknięcia się przez kilka menu. W dodatku niektóre prezentowane informacje (np. bieżące obciążenia) są notorycznie błędne.
W dodatku Orange stara się jak może zmusić klientów aby mimo wszystko uruchamiali tą aplikację.
Jak słyszę planujecie wykorzystać ją również do autoryzacji dla zwrotnego kontaktu z klientem.
Proponuję rozważenie zastosowania do tego celu dedykowanej, prostej aplikacji (tak ma choćby Google) albo zdecydowane przebudowanie aplikacji MO (wzorem aplikacji bankowych).
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś