5
Postów
3
Kudo
0
Rozwiązania
Orange Weteran
1 like
Druga Rocznica
Roczniak
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
17-12-2017 19:45
Liczyłem i nadal liczę na jakąś skuteczną poradę. Odpowiedź na reklamację, skargę jest nie mniej irytująca jak usuwanie usterki. Skoro Orange w sposób sytemowy nie wywiązuje się z obietnic w umowie. Zarównoi wyrażonych wprost jak i sugerując przez co wpr [...]
17-12-2017 15:29
Tak gdzie potrzebuję 24h/doba nie korzystam z Orange. Na głowę nie upadłem. Ale co to znaczy deklaratywny. A moje wpłaty za abonament też mają być deklaratywne. I nie chodzi mi o czas reakcji ale o wprowadzanie w błąd. Zwykłe oszukowanie i bez względu czy [...]
17-12-2017 15:16
mam na firmę, ale to nie robi na Orange i tak wrażenia. Najgorsze że klamią. Wpisują ostateczny termin usunięcia po czym w terminie usuniecia podają nowy. A na infolinii wykonują swoją spiewjkę juz w odniesieniu do nowego terminu. " Na pewno ...." Zapewnia [...]
17-12-2017 15:29
Tak gdzie potrzebuję 24h/doba nie korzystam z Orange. Na głowę nie upadłem. Ale co to znaczy deklaratywny. A moje wpłaty za abonament też mają być deklaratywne. I nie chodzi mi o czas reakcji ale o wprowadzanie w błąd. Zwykłe oszukowanie i bez względu czy [...]
17-12-2017 15:16
mam na firmę, ale to nie robi na Orange i tak wrażenia. Najgorsze że klamią. Wpisują ostateczny termin usunięcia po czym w terminie usuniecia podają nowy. A na infolinii wykonują swoją spiewjkę juz w odniesieniu do nowego terminu. " Na pewno ...." Zapewnia [...]
17-12-2017 14:46
Dowolnie zmienia sobie termin usuniecia usterki a jak przychodzi już ostateczny termin to znowu go przesuwa. 24h to mozna sobie .... . Jak to jest ze partner techniczny olewa orange i klienat a Orange nic z tym nie może zrobic. Całe te eskalacje to bzdura. [...]