6
Postów
24
Kudo
0
Rozwiązania
1 like
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
23-12-2024 16:10
Najpierw trzeba się upewnić co właściwie jest powodem braku internetu na klientach: czy faktycznie, jak podejrzewasz tracą one połączenie z ruterem, czy też ruter traci połączenie z internetem (to to co sugerował "gość od telewizorów"). To dość łatwo pozyt [...]
21-12-2024 19:24
Dzwoniłem na infolinię TCL, specjalisty od routerów nie było. W ogóle rzadko bywa 🙂 Będzie we wtorek w wigilię, a później jakoś po nowym roku dopiero 🙂 A konsultant od TV powiedział, że przy internecie mobilnym to standard i jak jest internet mobilny w d [...]
21-12-2024 19:17
Najczęściej 1 restart. Może raz zdarzyło się 2x. Próbuję za radą zrobić aktualizację, ale mam taki screen, jak w załączniku. To znaczy, że nie ma nowszej wersji, czy jakiś error systemowy i trzeba przeczekać, aż naprawią? 🙂
23-12-2024 16:10
Najpierw trzeba się upewnić co właściwie jest powodem braku internetu na klientach: czy faktycznie, jak podejrzewasz tracą one połączenie z ruterem, czy też ruter traci połączenie z internetem (to to co sugerował "gość od telewizorów"). To dość łatwo pozyt [...]
21-12-2024 19:24
Dzwoniłem na infolinię TCL, specjalisty od routerów nie było. W ogóle rzadko bywa 🙂 Będzie we wtorek w wigilię, a później jakoś po nowym roku dopiero 🙂 A konsultant od TV powiedział, że przy internecie mobilnym to standard i jak jest internet mobilny w d [...]
21-12-2024 19:17
Najczęściej 1 restart. Może raz zdarzyło się 2x. Próbuję za radą zrobić aktualizację, ale mam taki screen, jak w załączniku. To znaczy, że nie ma nowszej wersji, czy jakiś error systemowy i trzeba przeczekać, aż naprawią? 🙂