26
Postów
42
Kudo
2
Rozwiązań
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
08-06-2021 13:08
Wszystko jasne. Udało mi się trafić na kompetentnego konsultanta Orange. Okazało się ze system szacuje dana ilość MB która zużyjemy i je zabiera a po jakimś czasie oddaje tę część która nie została wykorzystana. Stad takie wzrosty i spadki 🙂
07-06-2021 16:29
Gdzie konkretnie szukać na Mój Orange bo nie moge znaleźć??
07-06-2021 16:10
A wiesz może co to są te „dane zarezerwowane”?
08-06-2021 13:08
Wszystko jasne. Udało mi się trafić na kompetentnego konsultanta Orange. Okazało się ze system szacuje dana ilość MB która zużyjemy i je zabiera a po jakimś czasie oddaje tę część która nie została wykorzystana. Stad takie wzrosty i spadki 🙂
07-06-2021 16:29
Gdzie konkretnie szukać na Mój Orange bo nie moge znaleźć??
07-06-2021 16:10
A wiesz może co to są te „dane zarezerwowane”?
08-06-2021 13:08
Wszystko jasne. Udało mi się trafić na kompetentnego konsultanta Orange. Okazało się ze system szacuje dana ilość MB która zużyjemy i je zabiera a po jakimś czasie oddaje tę część która nie została wykorzystana. Stad takie wzrosty i spadki 🙂
16-03-2021 09:05
Witajcie. Chyba udało się rozwiązać problem. Najprawdopodobniej tym urządzeniem jest Xiaomi Smart TV. Być może jest tak, że nie da się go całkowicie wyłączyć tylko po naciśnięciu guzika OFF na pilocie przechodzi w stan uśpienia/spoczynku tak jak niektóre d [...]