3
Postów
0
Kudo
0
Rozwiązania
1 odpowiedź
1 temat
24-09-2019 09:23
Jest nadany numer sprawy, ale są terminy i nie chcą tego przeskoczyć. Pomimo tego, że nasze zgłoszenie przebiegło na czas, nie mamy możliwości tego przeskoczyć i taką informację dostajemy od Doradców.
24-09-2019 08:36
Witaj, dzwonimy na infolinię codziennie i oni są bezradni, 7 dni na wprowadzenie aneksu i potem 5 dni na zgłoszenie się do nas technika, a całkowity czas na przeniesienie 3 tygodnie. Pani przedstawiciel od początku wprowadzała nas w błąd i teraz nie potraf [...]
24-09-2019 08:16
Temat przeniesiony z Sieć i dostępność usług do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej Witam, zgłaszaliśmy przeniesienie światłowodu do innej lokalizacji 3 tygodnie wcześniej i cały czas nie mamy wyznaczonego technika który ma ty [...]