- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z przeniesieniem Światłowodu
Temat przeniesiony z Sieć i dostępność usług do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej
Witam, zgłaszaliśmy przeniesienie światłowodu do innej lokalizacji 3 tygodnie wcześniej i cały czas nie mamy wyznaczonego technika który ma tym się zająć. W czwartek musimy go przenieść, a jak się okazuje brak wiedzy i wprowadzanie w błąd klienta powoduje, że nawet ten czas okazuje się nie wystarczający. Może ktoś miał podobną sytuację? Nie wiemy co mamy już robić, uruchomiliśmy wszystkie nasze możliwości, ale okazuje się że cały czas bezskutecznie. Nigdy nie mieliśmy do czynienia z takim brakiem profesjonalizmu jak tutaj....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z przeniesieniem Światłowodu
@martad3Cześć Marta, kontaktowałaś się z infolinią lub czat celem wyjaśnienia sprawy? Jakie informacje zostały udzielone?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z przeniesieniem Światłowodu
Witaj, dzwonimy na infolinię codziennie i oni są bezradni, 7 dni na wprowadzenie aneksu i potem 5 dni na zgłoszenie się do nas technika, a całkowity czas na przeniesienie 3 tygodnie. Pani przedstawiciel od początku wprowadzała nas w błąd i teraz nie potrafi nic z tym zrobić, 2 miesiące temu zgłaszaliśmy to jej i 3 tygodnie temu oficjalnie pisemnie. Kierownictwo nie chce z nami rozmawiać i nikt nie potrafi nam pomóc... A w czwartek przenosimy serwer i musimy mieć tam światłowód, bez tego firma całkowicie stanie... Proszę powiedzieć co możemy zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z przeniesieniem Światłowodu
@martad3Na infolinii Doradcy powinni dysponować numerem tego zgłoszenia, na podstawie którego jest wystawiane zlecenie na przeniesienie. Rozumiem, że macie nadany numer sprawy? Jakie informacje przekazują Doradcy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z przeniesieniem Światłowodu
Jest nadany numer sprawy, ale są terminy i nie chcą tego przeskoczyć. Pomimo tego, że nasze zgłoszenie przebiegło na czas, nie mamy możliwości tego przeskoczyć i taką informację dostajemy od Doradców.