4
Postów
6
Kudo
0
Rozwiązania
Roczniak
1 odpowiedź
1 like
1 temat
Pierwsze lądowanie
17-06-2018 16:13
HBO na ten przykład 😉 Zainicjowałem usunięcie konta, może jak się wyzeruje i zacznie od nowa, to problem zniknie?
17-06-2018 16:05
Przez WWW ja już nie mogę zalogować się do MO (starego) - system wymusza logowanie do nowego MO. Natomiast w aplikacji androidowej MO nie ma informacji, których szukam. 😞
17-06-2018 16:00
Dziękuję za Wasze odpowiedzi! No to nie są dobre wieści, ale przynajmniej wiem, że nie jestem sam z tym problemem 🙂 Trzymam kciuki za wydajną pracę personelu Orange! Fajnie jest zobaczyć, jakie są parametry usług, za które się płaci co miesiąc
17-06-2018 16:05
Przez WWW ja już nie mogę zalogować się do MO (starego) - system wymusza logowanie do nowego MO. Natomiast w aplikacji androidowej MO nie ma informacji, których szukam. 😞
17-06-2018 16:00
Dziękuję za Wasze odpowiedzi! No to nie są dobre wieści, ale przynajmniej wiem, że nie jestem sam z tym problemem 🙂 Trzymam kciuki za wydajną pracę personelu Orange! Fajnie jest zobaczyć, jakie są parametry usług, za które się płaci co miesiąc
17-06-2018 06:41
Przy próbie dostępu do aktywnych usług w nowym Mój Orange - sekcja "Umowy, urządzenia i usługi dodatkowe" - regularnie pojawia się błąd "Wewnętrzny błąd komponentu Twoje aktywne usługi. Naciskanie przycisku "Spróbuj jeszcze raz" nic nie daje.Komunikat poj [...]