Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

U mnie po tygodniu zgłaszania usługa nadal ma błąd i nadal nic nie wiem - zgłoszenia są przyjmowane i nic.

Jeszcze raz... W obrazkach bo pewne osoby myślą, że nie wiem o co chodzi.

Mam chyba wszystko dobrze? Nawet nadpłatę...

moje2.jpg

 

moje1.jpg

 

 

moje3.jpg

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, ciężko mi operować paluchami na ekranie smartfona, ale obrazki są ok. Nie wiem, dlaczego masz jeszcze problem?

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Poważnie pytasz? 

A jak mam zarejestrować hasło i login dla usługi "Darmowe WiFi" mając ten błąd w formularzu rejestracyjnym?

Cały czas o tym mowa, że nie mogę wygenerować sobie hasła i loginu za pomocą formularza na stronie Orange i nie mogę przez to zalogować się do usługi. Zobacz też ten obrazek 😉 

 neo5.jpg

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisał(-a):

Poważnie pytasz? 

A jak mam zarejestrować hasło i login dla usługi "Darmowe WiFi" mając ten błąd w formularzu rejestracyjnym?

Cały czas o tym mowa, że nie mogę wygenerować sobie hasła i loginu za pomocą formularza na stronie Orange i nie mogę przez to zalogować się do usługi. Zobacz też ten obrazek 😉 

 neo5.jpg


@MałgorzataB, ja zdaję sobie sprawę, że to tylko ten problem "wałkujemy" cały czas. Wydaje mi się, że niewłaściwie wprowadzane dane do formularza są tego powodem. Co z tego, że hasło jest zgodne i silne? Musiałbym wiedzieć na 100%, że taki oto błąd wyskakuje w trakcie procesu rejestracji. Tego nie wiem, ale Ty zapewne też wiesz, że są różne formułki komunikatów i tutaj może występować ów problem. Swego czasu, w trakcie prac modernizacyjnych, "wałkowaliśmy" niemożność zalogowania się do nowego NMO.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBPozwoliłem sobie na zgłoszenie tego problem na moim koncie sprawa została przekazana do działu informatycznego mam czekać do 40H


Zespół Nasz Orange
  • 2979
  • 12464
  • 151

Brak możliwości uaktywnienia usługi


vdsl2 napisał:

Pozwoliłem sobie na zgłoszenie tego problem na moim koncie sprawa została przekazana do działu informatycznego mam czekać do 40H


I dobrze zrobiłeś @Anonim Szczęśliwy robot
Ja z kolei skutecznie wyłączyłem usługę i dzisiaj na nowo... rozpocząłem proces jej aktywacji. Na razie jest OK. Skutecznie aktywowałem usługę:

przycisk 'aktywuj' (w prawym dolnym rogu formularza)przycisk 'aktywuj' (w prawym dolnym rogu formularza)

 

Teraz czekam na realizację zlecenia:

Lista zleceń (apka Mój Orange)Lista zleceń (apka Mój Orange)

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@vdsl bardzo dziękuję, mi mówili, że 40h mam czekać i nic.

W MO jest też możliwość rejestracji hasła i loginu czy tylko przez www?

Biedna ta aplikacja, chyba, że mam inną - wersja 4.0.2

 

Screenshot_2017-11-03-12-25-26.jpg

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBTo co pokazał @Wiktor jedno jest www a drugie podgląd zgłoszenia.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisał(-a):

@vdsl bardzo dziękuję, mi mówili, że 40h mam czekać i nic.

W MO jest też możliwość rejestracji hasła i loginu czy tylko przez www?

Biedna ta aplikacja, chyba, że mam inną - wersja 4.0.2

 

 


@MałgorzataB, Biedni to my jesteśmy, bo ja tam też nie widzę możliwości, a jedynie przez www.

strona główna apki.PNGDarmowe Wi-Fi.PNG


Zespół Nasz Orange
  • 2979
  • 12464
  • 151

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisała:
W MO jest też możliwość rejestracji hasła i loginu czy tylko przez www?

Biedna ta aplikacja, chyba, że mam inną - wersja 4.0.2

 


Tylko na www.

To najnowsza wersja. Faktycznie, dla usług stacjonarnych tak wielu opcji do podejrzenia, jak dla mobilnych, to tam nie ma Emotikon: Język.