- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
U mnie po tygodniu zgłaszania usługa nadal ma błąd i nadal nic nie wiem - zgłoszenia są przyjmowane i nic.
Jeszcze raz... W obrazkach bo pewne osoby myślą, że nie wiem o co chodzi.
Mam chyba wszystko dobrze? Nawet nadpłatę...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Poważnie pytasz?
A jak mam zarejestrować hasło i login dla usługi "Darmowe WiFi" mając ten błąd w formularzu rejestracyjnym?
Cały czas o tym mowa, że nie mogę wygenerować sobie hasła i loginu za pomocą formularza na stronie Orange i nie mogę przez to zalogować się do usługi. Zobacz też ten obrazek 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
MałgorzataB napisał(-a):Poważnie pytasz?
A jak mam zarejestrować hasło i login dla usługi "Darmowe WiFi" mając ten błąd w formularzu rejestracyjnym?
Cały czas o tym mowa, że nie mogę wygenerować sobie hasła i loginu za pomocą formularza na stronie Orange i nie mogę przez to zalogować się do usługi. Zobacz też ten obrazek 😉
@MałgorzataB, ja zdaję sobie sprawę, że to tylko ten problem "wałkujemy" cały czas. Wydaje mi się, że niewłaściwie wprowadzane dane do formularza są tego powodem. Co z tego, że hasło jest zgodne i silne? Musiałbym wiedzieć na 100%, że taki oto błąd wyskakuje w trakcie procesu rejestracji. Tego nie wiem, ale Ty zapewne też wiesz, że są różne formułki komunikatów i tutaj może występować ów problem. Swego czasu, w trakcie prac modernizacyjnych, "wałkowaliśmy" niemożność zalogowania się do nowego NMO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataBPozwoliłem sobie na zgłoszenie tego problem na moim koncie sprawa została przekazana do działu informatycznego mam czekać do 40H
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
vdsl2 napisał:
Pozwoliłem sobie na zgłoszenie tego problem na moim koncie sprawa została przekazana do działu informatycznego mam czekać do 40H
I dobrze zrobiłeś @Anonim
Ja z kolei skutecznie wyłączyłem usługę i dzisiaj na nowo... rozpocząłem proces jej aktywacji. Na razie jest OK. Skutecznie aktywowałem usługę:
Teraz czekam na realizację zlecenia:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@vdsl bardzo dziękuję, mi mówili, że 40h mam czekać i nic.
W MO jest też możliwość rejestracji hasła i loginu czy tylko przez www?
Biedna ta aplikacja, chyba, że mam inną - wersja 4.0.2
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataBTo co pokazał @Wiktor jedno jest www a drugie podgląd zgłoszenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
MałgorzataB napisał(-a):@vdsl bardzo dziękuję, mi mówili, że 40h mam czekać i nic.
W MO jest też możliwość rejestracji hasła i loginu czy tylko przez www?
Biedna ta aplikacja, chyba, że mam inną - wersja 4.0.2
@MałgorzataB, Biedni to my jesteśmy, bo ja tam też nie widzę możliwości, a jedynie przez www.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
MałgorzataB napisała:
W MO jest też możliwość rejestracji hasła i loginu czy tylko przez www?Biedna ta aplikacja, chyba, że mam inną - wersja 4.0.2
Tylko na www.
To najnowsza wersja. Faktycznie, dla usług stacjonarnych tak wielu opcji do podejrzenia, jak dla mobilnych, to tam nie ma .