Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 135
  • 237
  • 7

VoLTE i WiFi Calling na Samsungu

Jeszcze a'propos Samsungów: wygląda na to, że producent dodaje obsługę VoLTE/VoWiFi w oprogramowaniu ogólnym (XEO) bez porozumienia z operatorem. Ustawienia zostały "wypracowane" w S7/S7 Edge w oprogramowaniu brandowanym (OPV), od tego momentu nowe modele Samsunga pojawiające się na rynku zawierają owoc tych prac: J5 2017, J7 2017, S8, S8+, nawet A5 2017 - wszystkie pojawiły się na rynku ze wsparciem VoLTE i VoWiFi w Orange mimo iż Orange nie wskazuje tych modeli jako wspierane!

Ciekawym wyjątkiem jest S6/S6 Edge: przy okazji aktualizacji z 6.0 do 7.0 Samsung dodał ustawienia Orange, jednak Orange nadal nie udostępniło 7.0 dla tego telefonu.

Niedawno ukazała się aktualizacja A5 2016 do wersji 7.0 (najpierw oprogramowanie T-Mobile i Play, potem XEO ogólne). Niestety, XEO nie zawiera ustawień VoLTE/VoWiFi w Orange. Stąd pytanie do Orange: czy A5 2016 jest ciągle na Waszym "celowniku" w aspekcie wsparcia dla VoLTE?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 61
  • 92
  • 4

VoLTE i WiFi Calling na Samsungu

Niestety w Samsungo S7 edge z open marketu (XEO) nadal nie ma udostepnionego wifi calling z poziomu telefonu (oprogramowanie producenta) a i aplikacja nie dziala bo teoretycznie telefon obsuguje wifi calling. Poprostu super.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 45
  • 17
  • 0

VoLTE i WiFi Calling na Samsungu

spokojnie Krzys. Napewno sie to zmieni. zobaczymy co bedzie pierwsze. czy Samsung doda to z jakims update czy Orange poprawi aplikacje. wyscig trwa! 😉

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 61
  • 92
  • 4

VoLTE i WiFi Calling na Samsungu

Juz w Google Play aplikacja jest zablokowana dla Samsunga S7 edge i nie mozna jej nawet pobrac. "twoje uzadznie nie jest zgodne z ta wersja" dla XEO


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6110
  • 109

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

VoLTE i WiFi Calling na Samsungu

Cześć,
dzięki za info i czekamy na update S7E XEO z supportem VoLTE i VoWiFi... mam nadzieję, że pracujecie z Samsungiem na obydwoma ficzerami a nie tylko odblokowaniem natywnego VoWiFi.

 

PS

Po przeczytaniu tego usunąłem moją ocenę 1 gwiazdki z play store. Powinniście zablokować możliwość instalacji tej appki na S7 Edge 😜


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

VoLTE i WiFi Calling na Samsungu

Witam

Dlaczego nie mogę zainstalować WiFi Calling na telefonie Samsung Galaxy J5 2017? Po wybraniu opcji zainstaluj pisze "Aplikacja jest niezgodna z Twoim urządzeniem".


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6110
  • 109

VoLTE i WiFi Calling na Samsungu


ankhazam napisał(-a):

Cześć,
dzięki za info i czekamy na update S7E XEO z supportem VoLTE i VoWiFi... mam nadzieję, że pracujecie z Samsungiem na obydwoma ficzerami a nie tylko odblokowaniem natywnego VoWiFi.

 

PS

Po przeczytaniu tego usunąłem moją ocenę 1 gwiazdki z play store. Powinniście zablokować możliwość instalacji tej appki na S7 Edge 😜


Yes, Sir @ankhazam - VoLTE wpadnie na XEO razem z WiFi Calling 🙂 No i dzięki za sprawiedliwe usunięcie niskiej oceny. Posłuchaliśmy się i zablokowaliśmy właśnie możliwość instalacji appki na telefonach, które mają lub już niedługo będą miały natywne wsparcie.

 

@dario96781, to może być odpowiedź na Twoje pytanie - J5 wspiera WiFi Calling i nie powinien potrzebować appki. Zerknij na instrukcje uruchomienia WiFi Calling tutaj: www.orange.pl/wificalling Jeśli się nie uda (odpukać!) to załóż nowy temat dedykowany dla J5 - wspólnie poszukamy przyczyny.

Anonim

Nie dotyczy

VoLTE i WiFi Calling na Samsungu

@Artur Lista telefonów Samsung wspiera WiFi Calling nie trzeba instalować apki.

 
Galaxy S8
Galaxy S8+
Galaxy A3(2017)
Galaxy A5(2017)
Galaxy S6
Galaxy S6 Edge
GALAXY S6 Edge +
GALAXY Xcover4
GALAXY J5 2017
Galaxy S7
Galaxy S7 Edge


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 45
  • 17
  • 0

VoLTE i WiFi Calling na Samsungu

fajnie ze bedzie dzialalo na tych modelach bez apki. jednak gdy Moj tata przyjedzie z UK nie pokorzysta i tak z WiFi callig bo apki nie zainstaluje a wersja brytyjska oprogramowania nie bedzie posiadala konfiguracji orange. tak jak wczesniej wspomnialem apka powinna sprawdzac wersje oprpgramowania i dac sie zainstalowac gdy nie ma danego operatora w oprogramowaniu. dlatego tez tak chcialem zeby powstala aplikacja dodatkow na takie sytuacje