Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 36
  • 43
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

A tak po za tematem. To NONSENS że nasz operator każde nam 4 razy dziennie resetowac sieć!! 😂😂😂


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 30
  • 30
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

Bardzo dobrze, szkoda że ja nie mam Twittera, FB ani nic takiego :(. Ale myślałem żeby napisać do jakiegoś portalu który lubi dramy :]. Niech dopytają o co chodzi. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2816
  • 7030
  • 183

Nie działa spotify na transmisji danych

A jeszcze nie wiem, czy będą to linie NONSENS 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 114
  • 77
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych


@Emcetnapisał(-a)

Czyli można? I tak powinno być z każdym użytkownikiem, dział techniczny powinien tu pisać co 2-gi post, rozmawiać z nami, co za ludzie... 


Co z tego że nagrali, jak nic z tego nie wynikło, dziś jest już 14 grudnia, minęło 8 dni od nagrania i problem dalej jest, wolałbym tych 30 zł nie dostać a żeby było wszystko w porządku.

Anonim

Nie dotyczy

Nie działa spotify na transmisji danych

Jak sobie wyobrażacie pomoc od wsparcia technicznego?

Niewiele danych w temacie jest, śledzę ten temat od początku, ale nie doradzam bo szczegółowych problemów nie widzę, tak jak na FB piszecie w większości, zdawkowo i czasem ironicznie, otarłem się o problemy z Danymi Mobilnymi w Orange, ale zamykanie sesji rozwiązuje problem, tak poza tym Xiaomi ma problemy z siecią Orange, inna sprawa to wymuszanie IPV6 w profilu dla prepaid, coś takiego można robić tylko w abonamencie, jak macie dopisek IPV6 to wypada go wymazać w prepaid.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 114
  • 77
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

@Anonim ja mam Xiaomi mi9 i do tej pory problemów z siecią Orange nie miałem

Anonim

Nie dotyczy

Nie działa spotify na transmisji danych

@murashid  to co piszesz nie potwierdzone, najwięcej problemów jest z Xiaomi, tam z modułami obsługi sim kart (GSM/LTE), jak i wi-fi, jesteś wodzirejem w temacie, ale nie umie wyłuskać sedna twoich problemów, mam kontakt ze wsparciem technicznym, ale tu nic ciekawego w temacie nie ma, może wzorem elektroda.pl, piszcie swoje posty, bo na chwilę obecną dużo jałowej dyskusji, zamiast nagłaśniać problem w necie, do Google uderzcie, firma wie wszystko o waszych problemach w telefonach, inwigiluje Androida/ Dane Mobilne/ wi-fi.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 48
  • 50
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

@Anonim, nie jeden tutejszy post to wyrażenie emocji i tyle, ale przynajmniej co kilka postów masz stempel czasowy przy informacji o braku łączności z konkretnym serwisem/usługą w konkretnej taryfie.

Ja mam problemy na sprzęcie Apple, Samsunga i Netgeara obok nie leży nawet gadżet Xiaomi a też nie działa np. Spotify Connect czy, sprzed chwili - znowu na OFnK nie mogłem połączyć się z tym forum ale po przełączeniu na flexa jest okej. Jak może nam pomóc wsparcie techniczne? Przywrócić łączność no 😉 To może raczej - jak my im możemy pomóc zlokalizować problem? Zostaliśmy poproszeni o opis problemów i podanie numerów, niekórzy mają kontakt do techników, możemy już chyba tylko informować - działa lub nie. Jesteśmy użytkownikami wykupionej usługi i tyle.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 30
  • 30
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

Na v4 jest to samo, tak na wstępie. Podam przykład jak wygląda to u nas w firmie, jeżeli mamy kilka urządzeń, gdzie różni klienci skarżą się na to samo to zgłaszamy sprawę wyżej, wtedy kilka niezależnych osób testuje te urządzenia, zgłasza diagnozę do kierownictwa, a ta pisze bezpośrednio do producenta sprzętu z dokładnym opisem problemu, co prawda pracuję w serwisie, ale tak to powinno wszędzie wyglądać. To jest naturalne podejście do problemu. 

Tutaj problemem jest brak zainteresowania działu IT, dlatego nie mogą udzielić wsparcia skoro nie interesują się tematem, tak samo z Xiaomi, dlaczego tylko w Orange jest problem z tymi urzadzeniami i sieć odwleka wprowadzenie chociażby VoLTE. To nie jest wymówka że ten producent tak ma.

Zresztą wszedłem teraz w sklep Orange i sami oferują w sprzedaży chociażby Mi9. 

Zaraz mija miesiąc od zgłoszenia problemu, jak można przez tyle czasu nie dojść do rozwiązania, przecież ten operator stworzył całą infrastrukturę sieci, i ktoś mi próbuje wmówić że ciężko im znaleźć przyczynę jednego problemu?

Jak już pisałem wcześniej, mogą monitorować co się dzieje w sieci, kiedy serwer np. spotify.com przekracza czas odpowiedzi i się rozłącza. Dokąd są kierowane zapytania, nikt nawet nie zaoferował próby zmiany serwera DNS, kiedyś w MultiMedii mieli taki problem jak tutaj że losowo nie wczytywały się strony, zmiana DNS na niezależne pomogła, niestety tutaj już tego próbowałem, bezskutecznie. Wielu jest mądrych na forum, osób które wiedzą wszystko najlepiej i kategoryzują wszystkich na "Januszy". Oczywiście nie piję do nikogo bezpośrednio. Ale wszędzie jest taki sam stereotyp głupiego użytkownika. Trzeba czasem trochę pomyśleć że skoro temat ma ~35 stron, to na pewno znajdują się tu ludzie którzy znają się na rzeczy i próbowali już wszystkiego, inaczej nie tworzyłyby się kolejne strony, więc proszę skończyć z podawaniem bezmyślnych sugestii odnośnie zmian ustawień nie mając pojęcia do czego służą. Niech zaczną pisać ludzie z Orange a nie pseudoszpece które i tak nic nie zmienią.

Pozdrawiam ekipę z IT, i zapraszam do współpracy... 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 36
  • 43
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych


@Anonimnapisał(-a)

Jak sobie wyobrażacie pomoc od wsparcia technicznego?

Niewiele danych w temacie jest, śledzę ten temat od początku, ale nie doradzam bo szczegółowych problemów nie widzę, tak jak na FB piszecie w większości, zdawkowo i czasem ironicznie, otarłem się o problemy z Danymi Mobilnymi w Orange, ale zamykanie sesji rozwiązuje problem, tak poza tym Xiaomi ma problemy z siecią Orange, inna sprawa to wymuszanie IPV6 w profilu dla prepaid, coś takiego można robić tylko w abonamencie, jak macie dopisek IPV6 to wypada go wymazać w prepaid.


Ja nie mam xiaomi, mam ustawione ipv4 i jest dla mnie problemem reset sieci 4, 5 razy dziennie. Pomoc techniczna? Powinni podać jakieś informacje, pytać ludzi co i jak, bez tego nie ustala co Nas łączy a muszą znalesc jakąś wspólna. Jest to trudne ale jak zbiorą dane od 10, 20 osób znajdą problem. I najważniejsze może wreszcie przyznają oficjalnie, że mają problemy techniczne? Mi tyle wystarczy.