Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Komentarze do artykułu: Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

Zgłoszę to do modów by schowali 🙂 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

Komentarze do artykułu: Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

Piotrekk85 dziękuję! 

Teraz pan smartfon odpoczywa, pan smartfon się ładuje (ja tylko odpoczywam)😁

Pozdrawiam Wszystkich i jakby co to szczęśliwego Nowego! 


Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Komentarze do artykułu: Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

Jak naciśniesz połączenie z doradca to po wyborze tematu masz okienko w którym jest informacja ze połączenie jest płatne.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Komentarze do artykułu: Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

podobno polaczenia  z moj orange jest darmowe to czemu kasuje


Pracuję w Orange
  • 15
  • 17
  • 3

Komentarze do artykułu: Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

Od 20.12.2017, od wersji aplikacji 4.1., połączenia z BOK przez aplikację są płatne.

Bezpłatny kontakt umożliwia wybranie rozmowy z Doradcą na czacie.

Dodatkowo, wiele spraw można rozwiązać samodzielnie online lub w aplikacji Mój Orange.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

Komentarze do artykułu: Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

Prawie 25 minut stracone na czacie - i nic z tego pewnie nie wyniknie - widocznie teraz tak się dba o klienta


Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Komentarze do artykułu: Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

Nie lubię ogólnikow więc może napisz jakiego typu jest twoja sprawa i Czego dotyczy ( bez podawania danych osobowych). 

 

Jeśli naruszyliśmy Twoje prawa wynikajace z zawartej umowy to chciałbym się dowiedzieć o co chodzi.

 

Z góry dziękuję.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

Komentarze do artykułu: Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

Pokaż szczegóły
Ok. Podczas trwającej( jak już wiadomo) prawie 23 minuty "rozmowy"  zadałem pytanie dlaczego moje statusy zgłoszeń dotyczące przedłużenia przeze mnie umowy wyglądają następująco (od góry)
1.anulowane
2.w trakcie i czy zamówienie do mnie dotrze uzyskałem odpowiedź że tak tylko trzeba je ponowić i będzie wszystko ok - to dzisiaj miałem już tak:
1.anulowano
2.anulowano
2.w trakcie,  a po rozmowie na czacie mam jeszcze 3.zgłoszenie techniczne chociaż napisałem że składam reklamację!  I teraz nie wiem w jakiej sprawie ktoś do mnie może zadzwoni, wyśle maila bądź napisze list bo takie są dostępne opcje. No i albo tak sobie będziemy pisać (właściwie to nie wiem o czym)zamiast załatwić to już dawno w trakcie rozmowy telefonicznej w kilka minut Ja nie muszę przedłużać tej umowy skoro waszej firmie nie zależy Pozdrawiam
Pokaż szczegóły
 

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

Komentarze do artykułu: Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

Takie coś w aplikacji Screenshot_20180104-163525.png

 Screenshot_20180104-163525.png

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

Komentarze do artykułu: Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

Teraz mam tak 😁Screenshot_20180104-190036.png