- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odbiorem paczki ze sklepu internetowego Orange w salonie
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
Pytanie czy podajesz numer zamówienia ? I czy pracownik na pewno właśnie to zamówienie realizuje.
Tak - podaje numer zamówienia a właściwie oba i jest to samo.
Salon mam pod domem ale to salon partnerski i to może stanowić różnicę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odbiorem paczki ze sklepu internetowego Orange w salonie
Teściowa odebrał dziś telefon, moje zamówienie nadal nie może być odebrane a dziś mija termin odbioru zamówienia - zobaczymy jak się skończy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odbiorem paczki ze sklepu internetowego Orange w salonie
@Black0rangenapisał(-a)Teściowa odebrał dziś telefon, moje zamówienie nadal nie może być odebrane a dziś mija termin odbioru zamówienia - zobaczymy jak się skończy.
Myślę, że wszystko zakończy się pozytywnie i trzymam kciuki 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odbiorem paczki ze sklepu internetowego Orange w salonie
@wscieklaewkanapisał(-a)
@Black0rangenapisał(-a)Teściowa odebrał dziś telefon, moje zamówienie nadal nie może być odebrane a dziś mija termin odbioru zamówienia - zobaczymy jak się skończy.
Myślę, że wszystko zakończy się pozytywnie i trzymam kciuki 🙂
No nie skończy się, właśnie przyszedł mi sms że anulowali moje zamówienie bo go nie odebrałem - żałosne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odbiorem paczki ze sklepu internetowego Orange w salonie
@Black0rangenapisał(-a)
@wscieklaewkanapisał(-a)
@Black0rangenapisał(-a)Teściowa odebrał dziś telefon, moje zamówienie nadal nie może być odebrane a dziś mija termin odbioru zamówienia - zobaczymy jak się skończy.
Myślę, że wszystko zakończy się pozytywnie i trzymam kciuki 🙂
No nie skończy się, właśnie przyszedł mi sms że anulowali moje zamówienie bo go nie odebrałem - żałosne.
No nie wierzę w to co czytam @Black0range
Napisz do nich albo zadzwoń bo anulować zamówienie tylko dlatego, że w Salonie nie potraktowano Cię jak się należy? toż to czarna magia już teraz nastała 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odbiorem paczki ze sklepu internetowego Orange w salonie
@wscieklaewkanapisał(-a)
@Black0rangenapisał(-a)
@wscieklaewkanapisał(-a)
@Black0rangenapisał(-a)Teściowa odebrał dziś telefon, moje zamówienie nadal nie może być odebrane a dziś mija termin odbioru zamówienia - zobaczymy jak się skończy.
Myślę, że wszystko zakończy się pozytywnie i trzymam kciuki 🙂
No nie skończy się, właśnie przyszedł mi sms że anulowali moje zamówienie bo go nie odebrałem - żałosne.
No nie wierzę w to co czytam @Black0range
Napisz do nich albo zadzwoń bo anulować zamówienie tylko dlatego, że w Salonie nie potraktowano Cię jak się należy? toż to czarna magia już teraz nastała 😞
Było pisane na facebooku Orange i dzwonione na infolinie Orange, obsługa zgłosiła błąd i po tygodniu teściowa odebrała swój telefon a ja już nie 🙂 nie pochlastam się ale nie rozumiem procedur. Skoro uznali mnie za niewiarygodnego po co wysyłali telefon do salonu? by sobie koszty generować? żałuje tylko że nie kupiłem za gotówkę p20 4/64 bo mieli ale złakomiłem się na raty zamiast kupić za 730 zł.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »