Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

Jestem nowy na portalu, może mógłbyś podpowiedzieć gdzie jest opcja składania skarg w "mój orange" czy chodzi Ci o http://www.rzecznik.klientow.orange.pl/?


Pracuję w Orange
  • 11
  • 16
  • 1

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

Nie, po zalogowaniu na Mój Orange wchodź kolejno w zakładki Mój Orange -> Zgłoś sprawę.

Tam wystarczy że opiszesz sytuacje a koleżanki z działu reklamacji szybko zajmą się Twoim zgłoszeniem

Anonim

Nie dotyczy

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

@Fafał ludzie skargi piszą, można by taką piosenkę zaśpiewać - ale czy jest to potrzebne Orange? Przez takie proste błedy tracicie uznanie klientów. Tak nie powinno być i firma powinna nad tym popracować.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37138
  • 1374

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

@Anonim: na podstawie wpisów z forum ciężko rozsądzić kto ma rację. Nie zakładam złej woli, ale wiele osób też źle klika, nie czyta do końca, lub sugeruje się wpisami na forach (czy tu czy na innych). Od tego jest reklamacja czy skarga by sprawdzić.
Anonim

Nie dotyczy

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

@Piotrekk85 pomyślałem zupełnie o czym innym 🙂 Miałem na uwadze takie reklamacje jak tutaj wspomina kolega - ze ma obiecane coś a dostaje zupełnie coś innego. Nie powinno być takich rzeczy w szanującej się sieci.


Pracuję w Orange
  • 11
  • 16
  • 1

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

@Anonim oczywiście nie powinno być, ale zauważ że w przypadku realizacji kilkuset zamówień dziennie zdarza się jakaś pomyłka 🙂 jesteśmy jedynie ludźmi i nie broniąc nikogo błędy się zdarzają... niestety

Aby cokolwiek mogło zostać sprawdzone wymagane jest do tego odpowiednie zgłoszenie którym odpowiednia osoba się zajmie.

Nikt nie wymaga od nikogo pisania sterty wniosków i marnowania masy czasu na dochodzenia i wystarczy poświęcić 5 minut na opisanie sprawy a Gwarantuje że zostanie to dokładnie sprawdzone 🙂 pracuje 3 lata w Orange i jeszcze nie spotkałem się z klientem który został poszkodowany niesłusznie z winy Orange (chyba że tego nigdzie nie zgłosił)