- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"
Jestem nowy na portalu, może mógłbyś podpowiedzieć gdzie jest opcja składania skarg w "mój orange" czy chodzi Ci o http://www.rzecznik.klientow.orange.pl/?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"
Nie, po zalogowaniu na Mój Orange wchodź kolejno w zakładki Mój Orange -> Zgłoś sprawę.
Tam wystarczy że opiszesz sytuacje a koleżanki z działu reklamacji szybko zajmą się Twoim zgłoszeniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"
@Fafał ludzie skargi piszą, można by taką piosenkę zaśpiewać - ale czy jest to potrzebne Orange? Przez takie proste błedy tracicie uznanie klientów. Tak nie powinno być i firma powinna nad tym popracować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"
@Piotrekk85 pomyślałem zupełnie o czym innym 🙂 Miałem na uwadze takie reklamacje jak tutaj wspomina kolega - ze ma obiecane coś a dostaje zupełnie coś innego. Nie powinno być takich rzeczy w szanującej się sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"
@Anonim oczywiście nie powinno być, ale zauważ że w przypadku realizacji kilkuset zamówień dziennie zdarza się jakaś pomyłka 🙂 jesteśmy jedynie ludźmi i nie broniąc nikogo błędy się zdarzają... niestety
Aby cokolwiek mogło zostać sprawdzone wymagane jest do tego odpowiednie zgłoszenie którym odpowiednia osoba się zajmie.
Nikt nie wymaga od nikogo pisania sterty wniosków i marnowania masy czasu na dochodzenia i wystarczy poświęcić 5 minut na opisanie sprawy a Gwarantuje że zostanie to dokładnie sprawdzone 🙂 pracuje 3 lata w Orange i jeszcze nie spotkałem się z klientem który został poszkodowany niesłusznie z winy Orange (chyba że tego nigdzie nie zgłosił)
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »