Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze sklepem internetowym


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Problem ze sklepem internetowym

Uwielbiam coraz bardziej te komunikaty @Wojciech /u

Miłego grzebanka i pozdrowienia ślę 😁


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 65
  • 105
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Witam ponownie. 

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Rzeczywiście częściowo przyczyną problemów były prowadzone prace. Dzisiaj mogę już złożyć zamówienie na nowy numer.

Niestety nadal nie mogę przenieść numeru od innego operatora.

Po wybraniu telefonu i abonamentu, wpisaniu numeru do przeniesienia i potwierdzeniu go SMS-em system wyświetla komunikat "podany numer jest w trakcie procesu przeniesienia" (zacytowałem z pamięci, ale taki jest sens.

Oczywiście jest to bzdura.

Próbowałem sprawę wyjaśnić poprzez zamówienie rozmowy z infolinia sprzedażową. Tam odesłali mnie na czat. To wymaga jednak zalogowania się na konto, a jak wielu innych mam z tym problem.

Telefon na numer 510100100 też nie pomógł. Cudem udało mi się przekonać Max-a żeby połączył mnie z konsultantem, ale z konsultantką Emilką już poszło gorzej. Problem kazała mi wyjaśniać z moim obecnym operatorem, czyli z Plusem. 😄

Nie dała się też przekonać, żeby połączyć mnie ze swoim przełożonym, albo chociaż kimś bardziej kompetentnym. 😞

 

Czyli wracamy do punktu wyjścia.

Czy jest szansa skontaktować się bezpośrednio z kimś kto ma o tym pojęcie, czy po prostu Orange ma za dużo klientów i więcej nie potrzebuje?

 

 

 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52433
  • 701

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 jeżeli faktycznie otrzymujesz komunikat, że podany numer jest w trakcie przenoszenia, to najpierw musi się zakończyć ten proces lub zostać przerwany, a następnie będzie można ponownie składać zamówienie.

Przerwanie przenoszenia musi się odbyć z obu stron, Orange i Plus-a. Dwóch procesów przenoszenia na jednym numerze nie można wykonywać, bo oba zakończą się niepowodzeniem.

Kontaktuj się z obydwoma operatorami na infolinii w wyjaśnij obecny status numeru.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 65
  • 105
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Dziękuję Ci za to pouczenie, ale zapewniam Cię że taki status jest tylko w systemie Orange. 

W Plusie jest wszystko w porządku, co mogę łatwo udowodnić przenosząc ten numer do dowolnego innego operatora (poza Orange).


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52433
  • 701

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 zostaje wiec ponowne dzwonienie na infolinię Orange i sprawdzanie statusu numeru. Może odczekaj 24 godziny i sprawdź ponownie. Pewnie po aktualizacji systemu dalej są problemy i coś z poprzednich prób zostało, jakieś zadanie z przenoszenia nie zostało zakończone, musi się więc odświeżyć informacja o Twojej próbie przenoszenia.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 65
  • 105
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Oczywiście nic się dzisiaj nie zmieniło. 

Zastanawiam się czy przyczyną problemów nie jest to, że numer był we Flexie. Chciałem wrócić do abonamentu, a jak wiadomo bezpośrednio się nie da. I teraz wygląda mi na to, że pośrednio też nie.

Czy ktoś może próbował i mu się udało?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52433
  • 701

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 to, że numer był we FLEX-ie nie ma znaczenia. Dziwi mnie tylko, że masz problemy z przejściem na abonament. Najczęściej problemy stawiane są osobom, które chcą numer przenieść na kartę. W twoim przypadku przejście na abonament powinno odbyć się szybko i bezboleśnie.

Jakiś proces musiał zostać na Twoim numerze, który uniemożliwia przeniesienie numeru.

Czy kontaktowałeś się w tej sprawie na infolinii Orange? Jaki podali status Twojego numeru: czy jest możliwość przeniesienia?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 65
  • 105
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Wczoraj się kontaktowałem, ale to była strata czasu. Też nie mogli przenieść, bo rzekomo numer jest w trakcie przeniesienia. Pisałem o tym wcześniej. 

Chętnie zadzwonię ponownie, tylko proszę o podanie kontaktu do kogoś, kto ma o tym pojęcie.

O tym właśnie jest ten temat.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52433
  • 701

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 właśnie to jest najgorsze. Dzwoniąc na infolinię, sam musisz wychwycić czy konsultant jest kompetentny i chętny do pomocy. Innego numeru nie mam jak na infolinię. Swoje sprawy również tak załatwiam. Jak konsultant mi nie odpowiada, to proszę o przełączenie do innego. Jeżeli na numerze masz rozpoczęty proces przenoszenia, to musi być najpierw zakończony, aby rozpocząć nowy. Tylko Ty z konsultantem możesz tą sprawę załatwić. Ja dalej nie pomogę, bo nie mam wglądu do Twoich danych, więc już dalej sam musisz pociągnąć temat.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 65
  • 105
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Oczywiście rozumiem i dziękuję za chęć pomocy. 🙂

Liczę na to, że odezwie się jakiś pracownik Orange i podpowie do kogo uderzyć.