Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Negatywna odpowiedź


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 3
  • 10
  • 0

Negatywna odpowiedź

Złożyłam wniosek o nowy abonament z telefonem.

Oto odpowiedź:

Zamówienie nie może być zrealizowane

Dokonaliśmy weryfikacji Twojego zamówienia.
Niestety nie możemy go zrealizować. Zobacz szczegóły poniżej.

Negatywnie zweryfikowane:

Lista produktówNumer telefonuPlan taryfowyOkres trwania umowyZamawiane urządzenie

690 XXX XXX
Plan Mobilny 55
24 miesiące
Samsung Galaxy S20 FE 5G

Powód odmowy: Brak zgody Klienta na weryfikację zadłużenia u innych operatorów (ZONK). Klient może zakupić usługi mobile w ofercie bez urządzenia lub z urządzeniem w ofercie „bez rat - płacę od razu”. Klient może zakupić ofertę z kaucją w Salonie Sprzedaży.

 

Wszystkie zgody wyraziłam. Nie mam nigdzie abonamentu, nie mam wpisów w bazach.

Pytałam na czacie, to dostałam odpowiedź, że mam coś wpłacić za telefon przy odbiorze. Ok. Wpisałam kwotę do zapłaty, obniżono mi opłaty miesięczne i odpowiedź ta sama.

Czy jest to normalna firma? Bo patrząc na oferty na rynku, to nie wydaje mi się.

Dodam, że z rok temu złożyłam wniosek, decyzja pozytywna i wysyłka, niestety w momencie jak byłam nieobecna. Nie mogłam podpisać umowy i kurier zwrócił przesyłkę.

Co oznacza w ogóle taki powód odmowy? Dla mnie to śmieszne. Ośmiesza to firmę i nie dziwię się, że ludzie wybierają oferty innych firm.

Dziękuję bardzo

________________
* Wpis poddany edycji  – Zakryto numer – moderator Kinga

11 ODPOW. 11

Poziom 37, Guru **
  • 11063
  • 19856
  • 399

Negatywna odpowiedź

@Helenka42 rozumiem, że to pierwszy abonament w Orange?

Jak na nową umowę i drogi telefon, nie dziwię się, że weryfikacja negatywna. Na pierwszą umowę należy brać tańszy telefon lub umowę bez telefonu. Po ponownym przedłużeniu umowy jesteś już wiarygodnym klientem (oczywiście zakładając, że opłaty abonamentowe są płacone w terminie, bez opóźnień), więc łatwiej zakupić droższy telefon.


Poziom 40, Guru *****
  • 30812
  • 25351
  • 1313

Negatywna odpowiedź

Masz mniej niż 20 lat?

Poziom 19, Pasjonat
  • 210
  • 570
  • 1

Negatywna odpowiedź

A mnie ciekawi czy taki klient który ma +18 i pierwszą umowę to musi taką weryfikację przechodzić przy braniu światłowodu albo nju z rachunkiem?


Poziom 37, Guru **
  • 11063
  • 19856
  • 399

Negatywna odpowiedź

@Windowv2 co do nju, to tam chyba jest tylko sam abonament, bez sprzętu, więc powinno być łatwiej dostać umowę.

W przypadku światłowodu to podejżewam, że też może być podobnie, ale tu sprzęt dostarcza Orange i nie jest własnością klienta, więc zostaje sama umowa, chyba, że klient rozbuduje o kolejne numery.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 3
  • 10
  • 0

Negatywna odpowiedź

Dziękuję za odpowiedź.

Przecież miałam już decyzję pozytywną. Ale mniejsza z tym. Dlaczego jako decyzję podają, że nie wyraziłam zgody na weryfikację. To jest kłamstwo.

Ale nie wiedziałam o tym, że trzeba wziąć tani telefon, żeby przejść weryfikację.

Dziękuję bardzo.

Pozdrawiam serdecznie 


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 3
  • 10
  • 0

Negatywna odpowiedź

Nie, mam dużo więcej. Dochód ustabilizowany, brak wpisów w bazach czy komorników. Cały czas miałam telefon na kartę, ale zepsuł się i dlatego chcę abonament teraz. No ale trudno.

Dziękuję bardzo. 


Poziom 36, Guru *
  • 6488
  • 12044
  • 201

Negatywna odpowiedź

@Helenka42  wcześniej była decyzja pozytywna, ale umowa nie weszła w życie z twojej winy, może to wisi na twoim koncie dalej, co do weryfikacji, system różnie to przedstawia, jak wszystkie zgody były na tak, to tylko kwestia wiarygodności spłaty rat, ale tych nigdy nie było, pozostaje opcja tańszego o połowę lub 2/3 vs cena tego Samsunga Galaxy S20 FE 5G, co nie przeszedł w zamówieniu 😉


Poziom 12, Recenzent
  • 4
  • 18
  • 0

Negatywna odpowiedź

Albo jest gdzieś mała zaległości np za raty w jakimś banku. Ja tak miałem. Zaległość na ok 20 zł sprzed kilku lat. Nie miałem o tym pojęcia i nikt się nie upominał. Dowiedziałem się o tym dopiero przy kredycie hipotecznym. A wcześniej zaliczyłem kilka odrzutów zakupów na raty - pewnie z tego powodu.


Poziom 31, Ekspert
  • 1478
  • 2053
  • 133

Negatywna odpowiedź

Albo nie było faktycznie zaznaczonej zgody na weryfikację (sprawdź dokładnie , rozwijaj wszystkie zgody tak aby była widoczna cała jego treść). Albo bałagan na kartotece, skontaktuj się z BOK i poproś o wyczyszczenie kartoteki na twoim numerze Pesel.