- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wpis wydzielony jako nowy temat - moderator Bartłomiej
Witam
Dokładnie dn.17.12.2019 zamówiłem przez strone Orange zegarek Apple Watch 5 LTE. Do dzisiaj ani słychu ani widu odnośnie mojego zamówienia. Na stronie gdzie można sprawdzić status przesyłki ciągle
widnieje napis , W trakcie realizacji.a miało być do 3 dni roboczych. Na infolinii też nie można się niczego dowiedzieć. Już nie wiem co mam robić i gdzie zadzwonić? Miałbym to wszystko gdzieś tylko że Ja te zamówienie opłaciłem już z góry. Jak może coś takiego się wydarzyć w takiej firmie jak Orange?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Napisałem do nich maila na adres sklep@orange.pl i opisałem całą sytuacje. Po godzinie dostałem taką odpowiedż:
Dziękujemy za złożenie zamówienia!
Wchodze na link który mi wysłali a tam znowu zmiana statusu z anulowanego na W trakcie realizacji. Normalnie ręce opadają. Jest tam jednak pewna różnica, otóż jak skladałem zamówienie 17.12.2019 to opłaciłem to póżniej tak mniej więcej po godzinie. W statusie płatności było napisane ZREALIZOWANE jednak obok dalej znajdował się przycisk zapłać pomimo opłacenia zamówienia. teraz mianowicie w statusie płatności jest napisane PŁATNOŚĆ ZREALIZOWANA i nie ma już tego przycisku Zapłać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas realizacji zamówienia
@pedroczek teraz byl (jest) okres swiateczno noworoczny. Wszystko dziala z opoznieniem przez to. Mysle ze glownie w tym calym "mlynie" nalezy sie dopatrywac przyczyny tak dlugiego czasu realizacji zamowienia. Wytrzymaj jeszcze cierpliwie pare dni, a napewno dostaniesz swoje zamowienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas realizacji zamówienia
Witam
Dn.17.12.2019 zamówiłem online zegarek Apple Watch 5 LTE za którego również zaraz zaplaciłem. Przesyłka miała zostac wysłana do 3 dni roboczych. Przez 3 tygodnie w statusie mojego zamówienia widniał napis: W TRAKCIE REALIZACJI. a teraz widnieje napis ZAMÓWIENIE ANULOWANE. a w statusie płatności PLATNOŚĆ ANULOWANA. W związku z tym mam pytanie co z moimi wpłaconymi pieniędzmi? kiedy mogę sie ich spodziewać oraz czy muszę gdzieś interweniować w tej sprawie.
______
* Temat scalony ze względu na kontynuację tego samego wątku - moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas realizacji zamówienia
@pedroczek zadzwoń w tej sprawie do BOK: 510 100 100 lub napisz na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt.
Po weryfikacji i podaniu nr konta płatność powinna zostać wrócona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas realizacji zamówienia
Na tym czacie to nie można się z nikim skontaktować, owszem jak chcesz nową umowę to sie odezwie konsultant który nie jest od spraw zamówień i prosi abyś wybrał temat czata Obsluga urządzeń a tam jest bot
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas realizacji zamówienia
@pedroczek jeśli masz konto na stronie Orange, to po zalogowaniu wybieram czat, następnie: Obsługa usług mobilnych -> Indywidualne usługi mobilne -> prostokącik z napisem Inna sprawa i na pytanie: Czy chcę kontynuować rozmowę z Doradcą?" wybieram TAK i po chwili odzywa się doradca.
Może prościej będzie zadzwonić na BOK, z tym, że przez chwilkę będziesz musiał porozmawiać z MAX-em.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Napisałem do nich maila na adres sklep@orange.pl i opisałem całą sytuacje. Po godzinie dostałem taką odpowiedż:
Dziękujemy za złożenie zamówienia!
Wchodze na link który mi wysłali a tam znowu zmiana statusu z anulowanego na W trakcie realizacji. Normalnie ręce opadają. Jest tam jednak pewna różnica, otóż jak skladałem zamówienie 17.12.2019 to opłaciłem to póżniej tak mniej więcej po godzinie. W statusie płatności było napisane ZREALIZOWANE jednak obok dalej znajdował się przycisk zapłać pomimo opłacenia zamówienia. teraz mianowicie w statusie płatności jest napisane PŁATNOŚĆ ZREALIZOWANA i nie ma już tego przycisku Zapłać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas realizacji zamówienia
@pedroczek na to wygląda, ze coś zostało przeoczone. Daj znać, jak dalej sytuacja będzie się rozwijała.
Mam nadzieję, że Twoja sprawa zostanie załatwiona pozytywnie. Grunt to zdecydowanie obsługi sklepu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas realizacji zamówienia
Dzisiaj rano dostałem zegarek czyli pomogło wysłanie maila z opisem zaistniałej sytuacji. Dzięki za pomoc i pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czas realizacji zamówienia
@pedroczek fajnie, ze sprawa zostala wyjasniona i zamowienie zostalo zrealizowane.