5
Postów
15
Kudo
1
Rozwiązanie
Druga Rocznica
Roczniak
1 rozwiązanie
Pierwsze lądowanie
1 like
1 temat
1 odpowiedź
09-01-2020 16:49
Dzisiaj rano dostałem zegarek czyli pomogło wysłanie maila z opisem zaistniałej sytuacji. Dzięki za pomoc i pozdrawiam
07-01-2020 15:29
Napisałem do nich maila na adres sklep@orange.pl i opisałem całą sytuacje. Po godzinie dostałem taką odpowiedż: Dziękujemy za złożenie zamówienia! Wchodze na link który mi wysłali a tam znowu zmiana statusu z anulowanego na W trakcie realizacji. Normalnie [...]
07-01-2020 13:25
Na tym czacie to nie można się z nikim skontaktować, owszem jak chcesz nową umowę to sie odezwie konsultant który nie jest od spraw zamówień i prosi abyś wybrał temat czata Obsluga urządzeń a tam jest bot
09-01-2020 16:49
Dzisiaj rano dostałem zegarek czyli pomogło wysłanie maila z opisem zaistniałej sytuacji. Dzięki za pomoc i pozdrawiam
07-01-2020 15:29
Napisałem do nich maila na adres sklep@orange.pl i opisałem całą sytuacje. Po godzinie dostałem taką odpowiedż: Dziękujemy za złożenie zamówienia! Wchodze na link który mi wysłali a tam znowu zmiana statusu z anulowanego na W trakcie realizacji. Normalnie [...]
07-01-2020 13:25
Na tym czacie to nie można się z nikim skontaktować, owszem jak chcesz nową umowę to sie odezwie konsultant który nie jest od spraw zamówień i prosi abyś wybrał temat czata Obsluga urządzeń a tam jest bot
07-01-2020 15:29
Napisałem do nich maila na adres sklep@orange.pl i opisałem całą sytuacje. Po godzinie dostałem taką odpowiedż: Dziękujemy za złożenie zamówienia! Wchodze na link który mi wysłali a tam znowu zmiana statusu z anulowanego na W trakcie realizacji. Normalnie [...]