- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa TV nieaktywna
Cześć. Kilka dni temu podłączono mi światłowód na obcej infrastrukturze. Pominę kwestię montażu gdyż PT to UA, który nie potrafił zamontować tego więc sam to zrobiłem. Dostałem od POŚ zewnętrzny ONT do którego podłączyłem Funbox 6 i do niego kablem ETH dekoder 4K multi. Internet działa natomiast tv nie chce wgl ruszyć. Wyświetla się błąd DIW-L11-05. Zgłaszane problemy do BOK. Zero pomocy wszystko ciągle bez zmian TV nie aktywna. W aplikacji mój Orange mam pokazane że WiFi aktywne, internet aktywne, telefon VOIP dostępne a przy TV nieaktywne. Dekoder wymieniany. Orange ma jakiś problem wysłać technika bo kończy się to tym, że próbują zrobić to zdalnie dostaje sms że naprawiono. Ale bez zmian. Urządzenia wyłączane z prądu resetowane do fabrycznych i nic. Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa TV nieaktywna
Chodzi o niedziałającą telewizję na dekoderze. A nie o ORANGE TV GO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa TV nieaktywna
To mam taki komunikat
Według Orange u nich nie występuje problem. Problem leży po stronie POŚ. Oni z kolei twierdzą, że ONT jest uprawniony.
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa TV nieaktywna
Zaloguj się do funboxa i wejdź w zakładkę TV.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa TV nieaktywna
W temacie są 3 zdjęcia i jedno właśnie z zakładki TV
W informacjach systemowych jest też taka informacja
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa TV nieaktywna
@Szybki96 kabel Ci dobrze działa? Zresetuj modem, następnie za jakieś 10 minut zresetuj dekoder.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »