- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Test obrazu i dźwięku
Witam.
Posiadam telewizję połączona z dekoderem bezprzewodowo (wifi) i jakość obrazu kanałów HD nie jest dla mnie zadowalająca. Telewizor Samsung UHD zakupiony parę miesięcy temu więc nie jest to byle jaki tv sprzed 15 lat. Przeprowadziłem test obrazu i dźwięku na kanale 998 i "Test odbioru obrazu i dzwieku na kanale TV zakończony niepowodzeniem. Kod: 3012-0202". Czym może być to spowodowane?
Dodam jeszcze, że moc sygnalu wynosi -42dBm, A jakosc sygnalu 31dB. Te parametry są ok?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Test obrazu i dźwięku
@JaroooJa przeprowadzałeś testy jak urządzenia są podłączone kabelkiem?
Podejrzewam, że powinno lepiej pójść.
Zawsze kabelk to stabilniejsze połączenie niż bezprzewodowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Test obrazu i dźwięku
Nie przeprowadziłem testu na kablu. Nie posiadam aktualnie kabla.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Test obrazu i dźwięku
@JaroooJanapisał(-a)Nie przeprowadziłem testu na kablu. Nie posiadam aktualnie kabla.
W zestawie z dekoderem jest kabel sieciowy jaki możesz użyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Test obrazu i dźwięku
Nawet jeśli wyniki z kablem byłyby zadowalające, to brałem telewizję połączona bezprzewodowo, żeby korzystać bezprzewodowo... Test obrazu i dźwięku wyszedł negatywnie, A powinien zapewne wyjść pozytywnie. Zależy mi na rozpoznaniu kodu błędu który podałem wyzej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Test obrazu i dźwięku
@JaroooJa gdzieś na forum znalazłem informacj, żeby zresetować dekoder. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, trzeba skontaktować się z BOK Orange. Wyjaśnienia kodu błędu niestety brak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Test obrazu i dźwięku
@ketrasaArtur Dzięki za pomoc, ale już prędzej próbowałem sposób z resetem - efektów brak. Jutro jak znajdę chwilę to skontaktuje sie z obsługą i podzielę się tu informacjami jakie uzyskam...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Test obrazu i dźwięku
@JaroooJa Jak daleko masz FB 3.0 od dekodera i jakie przeszkody po drodze ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Test obrazu i dźwięku
@ss_sobie FunBox stoi ok 2m od tv i żadnych przeszkód po drodze nie ma... Miałem dzisiaj dzwonić do BOK, ale czasu szkoda mi było
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Test obrazu i dźwięku
Hmm... To nie możliwe u mnie od fb3 do dekodera ICU100 jest z 7-8 m w linii prostej i ściana po drodze i wsjo hula TV. Dekoder masz ICU100 czy jakiś inny? Któreś z tych urządzeń ma jakiś feler.
- « Poprzedni
- Następny »