Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Test obrazu i dźwięku


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 11
  • 0

Test obrazu i dźwięku

Witam.

Posiadam telewizję połączona z dekoderem bezprzewodowo (wifi) i jakość obrazu kanałów HD nie jest dla mnie zadowalająca. Telewizor Samsung UHD zakupiony parę miesięcy temu więc nie jest to byle jaki tv sprzed 15 lat. Przeprowadziłem test obrazu i dźwięku na kanale 998 i "Test odbioru obrazu i dzwieku na kanale TV zakończony niepowodzeniem. Kod: 3012-0202". Czym może być to spowodowane?

Dodam jeszcze, że moc sygnalu wynosi -42dBm, A jakosc sygnalu 31dB. Te parametry są ok? 

Pozdrawiam

23 ODPOW. 23

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Test obrazu i dźwięku

@JaroooJa przeprowadzałeś testy jak urządzenia są podłączone kabelkiem?

Podejrzewam, że powinno lepiej pójść.

Zawsze kabelk to stabilniejsze połączenie niż bezprzewodowe. 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 11
  • 0

Test obrazu i dźwięku

Nie przeprowadziłem testu na kablu. Nie posiadam aktualnie kabla.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 236
  • 316
  • 8

Test obrazu i dźwięku


@JaroooJanapisał(-a)

Nie przeprowadziłem testu na kablu. Nie posiadam aktualnie kabla.


W zestawie z dekoderem jest kabel sieciowy jaki możesz użyć. 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 11
  • 0

Test obrazu i dźwięku

Nawet jeśli wyniki z kablem byłyby zadowalające, to brałem telewizję połączona bezprzewodowo, żeby korzystać bezprzewodowo... Test obrazu i dźwięku wyszedł negatywnie, A powinien zapewne wyjść pozytywnie. Zależy mi na rozpoznaniu kodu błędu który podałem wyzej


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Test obrazu i dźwięku

@JaroooJa gdzieś na forum znalazłem informacj, żeby zresetować dekoder. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, trzeba skontaktować się z BOK Orange. Wyjaśnienia kodu błędu niestety brak.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 11
  • 0

Test obrazu i dźwięku

@ketrasaArtur Dzięki za pomoc, ale już prędzej próbowałem sposób z resetem - efektów brak. Jutro jak znajdę chwilę to skontaktuje sie z obsługą i podzielę się tu informacjami jakie uzyskam...


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 97
  • 107
  • 1

Test obrazu i dźwięku

@JaroooJa  Jak daleko masz  FB 3.0 od dekodera i jakie przeszkody po drodze ? 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 11
  • 0

Test obrazu i dźwięku

@ss_sobie FunBox stoi ok 2m od tv i żadnych przeszkód po drodze nie ma... Miałem dzisiaj dzwonić do BOK, ale czasu szkoda mi było


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 97
  • 107
  • 1

Test obrazu i dźwięku

Hmm... To nie możliwe u mnie od fb3 do dekodera ICU100 jest z 7-8 m w linii prostej i ściana po drodze i wsjo hula TV.  Dekoder masz ICU100 czy jakiś inny? Któreś z tych urządzeń ma jakiś feler.