Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Test obrazu i dźwięku

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 11
  • 0

Test obrazu i dźwięku

Witam.

Posiadam telewizję połączona z dekoderem bezprzewodowo (wifi) i jakość obrazu kanałów HD nie jest dla mnie zadowalająca. Telewizor Samsung UHD zakupiony parę miesięcy temu więc nie jest to byle jaki tv sprzed 15 lat. Przeprowadziłem test obrazu i dźwięku na kanale 998 i "Test odbioru obrazu i dzwieku na kanale TV zakończony niepowodzeniem. Kod: 3012-0202". Czym może być to spowodowane?

Dodam jeszcze, że moc sygnalu wynosi -42dBm, A jakosc sygnalu 31dB. Te parametry są ok? 

Pozdrawiam

23 ODPOW. 23
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6924
  • 11258
  • 201

Test obrazu i dźwięku

@JaroooJa przeprowadzałeś testy jak urządzenia są podłączone kabelkiem?

Podejrzewam, że powinno lepiej pójść.

Zawsze kabelk to stabilniejsze połączenie niż bezprzewodowe. 

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 11
  • 0

Test obrazu i dźwięku

Nie przeprowadziłem testu na kablu. Nie posiadam aktualnie kabla.

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 169
  • 157
  • 3

Test obrazu i dźwięku


@JaroooJanapisał(-a)

Nie przeprowadziłem testu na kablu. Nie posiadam aktualnie kabla.


W zestawie z dekoderem jest kabel sieciowy jaki możesz użyć. 

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 11
  • 0

Test obrazu i dźwięku

Nawet jeśli wyniki z kablem byłyby zadowalające, to brałem telewizję połączona bezprzewodowo, żeby korzystać bezprzewodowo... Test obrazu i dźwięku wyszedł negatywnie, A powinien zapewne wyjść pozytywnie. Zależy mi na rozpoznaniu kodu błędu który podałem wyzej

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6924
  • 11258
  • 201

Test obrazu i dźwięku

@JaroooJa gdzieś na forum znalazłem informacj, żeby zresetować dekoder. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, trzeba skontaktować się z BOK Orange. Wyjaśnienia kodu błędu niestety brak.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 11
  • 0

Test obrazu i dźwięku

@ketrasa Dzięki za pomoc, ale już prędzej próbowałem sposób z resetem - efektów brak. Jutro jak znajdę chwilę to skontaktuje sie z obsługą i podzielę się tu informacjami jakie uzyskam...

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 92
  • 95
  • 1

Test obrazu i dźwięku

@JaroooJa  Jak daleko masz  FB 3.0 od dekodera i jakie przeszkody po drodze ? 

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 11
  • 0

Test obrazu i dźwięku

@ss_sobie FunBox stoi ok 2m od tv i żadnych przeszkód po drodze nie ma... Miałem dzisiaj dzwonić do BOK, ale czasu szkoda mi było

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 92
  • 95
  • 1

Test obrazu i dźwięku

Hmm... To nie możliwe u mnie od fb3 do dekodera ICU100 jest z 7-8 m w linii prostej i ściana po drodze i wsjo hula TV.  Dekoder masz ICU100 czy jakiś inny? Któreś z tych urządzeń ma jakiś feler.