- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Telewizor nie wyświetla mi sygnału z dekodera. Na dekoderze wyświetla się I. Podczas resetowania przez chwilę wyswielil się na tv logo Orange. Domyślam się, że chodzi o problem z Internetem, ale komórka ściąga dane przez wifi i sprawdziłem, że moc sygnału wifi jest wysoka.
Pilotem nie jestem w stanie nic wyświetlić z dekodera na tv. Poproszę o radę 🙂
____________
* W temacie doprecyzowano tytuł i kategorię - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@styczkrz Skoro nie daje nic reset dekodera a modem działa poprawnie jedyne wyjście jest zadzwonić na 510100100 lub na czacie zgłosić technik wykona swój reset jeśli to nie pomoże wtedy zlecić wymianę dekodera ostatecznie wyśle technika jeśli wymiana nie pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
Jak masz połączony dekoder z routerem, przez kabel, czy przez WiFi?
Jeżeli przez WiFi, to czy między dekoderem a routerem jest duża odległość?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
Przez wifi. Odległość jest 5m z 2 ścianami, ale mam blisko reapeter I widzę sygnal reapetara na komórce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@styczkrz Skoro nie daje nic reset dekodera a modem działa poprawnie jedyne wyjście jest zadzwonić na 510100100 lub na czacie zgłosić technik wykona swój reset jeśli to nie pomoże wtedy zlecić wymianę dekodera ostatecznie wyśle technika jeśli wymiana nie pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
Jeżeli odległość między routerem a dekoderem jest znaczna, mogą te urządzenia miedzy sobą słabo się komunikować. Można jeszcze przeprowadzić próbę na kabelku i w tedy będzie wiadomo, czy jest ewidentna wina dekodera.
Jeżeli wadliwy jest dekoder, proponuje w tedy zadzwonić do BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt i poprosić o wymianę dekodera lub złożyć reklamację w celu usunięcia usterki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor nie wyświetla sygnału z dekodera (Funbox 3)
A na infolinii "wydłużony czas oczekiwania". Reaktywuję temat. Czy to kwestia braku sygnału Internetu na wejściu dekodera?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor nie wyświetla sygnału z dekodera (Funbox 3)
Tak może być, dlatego pytam się o odległość między dekoderem a routerem. Zalecane jest jak najbliżej. Można jeszcze sprawdzić po przez podpięcie kabelka internetowego.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »