Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Sprzęt w nowej usłudze

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Komentator
  • 43
  • 217
  • 0

Sprzęt w nowej usłudze

 Dzień dobry.

 Złożyłem zamówienie na usługę Orange Love, ale ponieważ były problemy z zamówieniem(pierwsze zostało anulowane), drugie było złożone przez konsultanta drogą telefoniczną, to nie pamiętam jakie sprzęty wybrałem, jaki dekoder główny, do multiroomu. Gdzie mogę to sprawdzić?(tylko przez czat?)

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 25, Specjalista
  • 1044
  • 6303
  • 29

Sprzęt w nowej usłudze

7 ODPOW. 7

Poziom 25, Specjalista
  • 1044
  • 6303
  • 29

Sprzęt w nowej usłudze

Kontakt z BOK - telefon, czat czy salon.

 

https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 18, Komentator
  • 43
  • 217
  • 0

Sprzęt w nowej usłudze

 Dzięki. (tak myślałem).

 Ale to trochę dziwne, tyle jest "danych" - "Moje sprawy", "status zgłoszenia","szczegóły zlecenia" i nigdzie nie ma info co człowiek zamówił.

 


Poziom 26, Specjalista
  • 896
  • 5674
  • 31

Sprzęt w nowej usłudze

@slawmog  może na informacji sprzedażowej Orange coś wiedzą?

Tak na 100% to dopiero jak odbierzesz sprzęt, będzie wiadomo co dostałeś 😉

Tak na marginesie, warto nagrywać rozmowy, ja tam nagrywam wszystko, pamięć ulotna jest.


Poziom 18, Komentator
  • 43
  • 217
  • 0

Sprzęt w nowej usłudze

cytat: Tak na 100% to dopiero jak odbierzesz sprzęt, będzie wiadomo co dostałeś 

 to mogą przysłać coś innego?

 

Miałem już jedno zamówienie, które zostało przez Orange anulowane, bo weszły ceny za dekodery. Zadzwonił do mnie konsultant i złożyłem nowe zamówienie, ale w ferworze rozmowy nie ustaliłem jaki ma być sprzęt, a poprzednio był zamówiony ICU100 i 4K STREAM, Kontaktowałem się dzisiaj na czacie i okazało się, że w tym telefonicznym zamówieniu konsultant dał minimalne wymagania (IWU200 i WHD80 do multiroomu), a myślałem, że będzie sprzęt z pierwszego zamówienia.

 Reasumując trzeba anulować zamówienie i złożyć nowe.🙁


Poziom 25, Specjalista
  • 1044
  • 6303
  • 29

Sprzęt w nowej usłudze

Tak to akurat jest rozwiązane. Klient nie widzi jaki sprzęt został wybrany. @irek6311 pewnie miał na myśli fakt, że.kosultant w rozmowie powie, że będzie sprzęt X a nawet błędnie wybierze Y.

 

Już teraz w zamówieniu podmienić się nie da. Składając kolejne zamówienie nie zaczytuje konfiguracji z poprzedniego. Konsultant nie dopytał, Ty nie zwróciłeś uwagi o tak wyszło.


Poziom 26, Specjalista
  • 896
  • 5674
  • 31

Sprzęt w nowej usłudze

@kimiriko101  czytasz mi w myślach 😄

 

 


Poziom 25, Specjalista
  • 1044
  • 6303
  • 29

Sprzęt w nowej usłudze

@irek6311 czyżbyś doświadczył na własnej skórze?