Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Problemy z obsługą klienta oraz z zamówieniem

Mając wcześniej u Państwa światłowód i będąc zadowolony z usługi na nowym adresie zamówiłem Orange Love (TV Sat + telefon + LTE) i cały czar prysł!

Zacznijmy od tego, że zamawiając usługę upewniałem się jaki sprzęt otrzymam, czy zostanie on zamontowany przez Państwa (wskazując miejsce montażu jako komin na dachu), uzyskałem wszystkie informację, Pani która przyjmowała zamówienie, upewniała się jeszcze ze wszystkimi szczegółami.

W momencie jak otrzymałem sprzęt, dowiedziałem się od Państwa konsultantki, że nie powinienem podpisywać umowy u kuriera (konsultantka złożyła reklamację, ale nie wiem o jakiej treści).

Po przyjeździe monterów, okazało się że oni nie wchodzą na dach, więc montaż musi odbyć się po mojej stronie. Złożyłem reklamację, bo zostałem zapewniony o montażu usługi przez Państwa również na dachu.

W tym czasie zorganizowałem montera we własnym zakresie, skonfigurowałem usługę i cieszyłem się telewizją przez 1 dzień!!

Kolejnego dnia, dekoder wymagała ponownej instalacji, podawane dane nie pozwoliły na jej przeprowadzenie, zadzwoniłem na pomoc techniczną i tutaj usłyszałem HIT (!!): "Została złożona rezygnacja z usługi i dlatego nie działa!". Moje zaskoczenie było ogromne, bo jak? Skoro nie składałem rezygnacji?! Usłyszałem, że muszę oddać cały sprzęt, który zamontował mój monter i jeszcze raz złożyć zamówienie!! TO JAKIEŚ CHORE, Poprosiłem by konsultant wyjaśnił sprawę, bo nie składałem takiej dyspozycji. Miał oddzwonić i nie oddzwonił. 

Proszę mi wyjaśnić jak mogło dojść do takiej sytuacji, bo po prostu nie wierze. 

 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 24, Specjalista
  • 470
  • 296
  • 33

Problemy z obsługą klienta oraz z zamówieniem

W momencie jak otrzymałem sprzęt, dowiedziałem się od Państwa konsultantki, że nie powinienem podpisywać umowy u kuriera (konsultantka złożyła reklamację, ale nie wiem o jakiej treści).

 

Od jakiej konsultantki ? W Salonie, telefonicznie ? Wyjaśniła dlaczego nie powinieneś podpisywać umowy u kuriera ? Dlaczego składała reklamację ?

Rezygnacja z usług czy też odstąpienie od umowy wymaga złożenia pisma. Numer komórkowy i LTE działa dalej ?

0 Lubię to
Odpowiedz