- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odtwarzaniem z Multinagrywarki
Cześć, czy zauważyliście u siebie problem z odtwarzaniem minionych audycji z Multinagrywarki? Przykładowo: uruchamiam z Epg audycje z dnia poprzedniego, oglądam przez np. 5 minut i pauzuję - zamiast pauzy przez chwilę jest czarny obraz i nagranie wraca do początku. Podczas przewijania po chwili oglądania ta sama sytuacja, wraca do początku. Problem nie występuje po uruchomieniu audycji spoza epg, czyli strzałką w lewo, ale żeby cofnąć się np. Do poprzedniego dnia, to i tak można to tylko zrobić z poziomu Epg. Dekoder Icu100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odtwarzaniem z Multinagrywarki
@ArekP87 osobiście nie znam tej usługi ale wygląda to na jakieś błędy w usłudze (nagrania w chmurze), raczej niezależne od posiadanego sprzętu do odtwarzania (dekodera).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odtwarzaniem z Multinagrywarki
Czasem przedziwne rzeczy się dzieją, które wyjaśnić trudno... U mnie nie zauważyłem akurat tego problemu, ale multinagrywarka działa czasami dziwnie, nic w tym nie ma... dziwnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odtwarzaniem z Multinagrywarki
Cześć @ArekP87
Próbowałeś odłączyć dekoder z zasilania na kilka minut i ponownie go włączyć. Jeszcze jest jeden sposób ale to może spowodować utratę nagrań w multinagrywarce myślę tutaj o resecie dekodera do ustawień fabrycznych. Daj znać czy pomogło pierwszy sposób czyli odłączenie dekodera z zasilania na kilka minut
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odtwarzaniem z Multinagrywarki
@Pablo5 powiedz mi jak można utracić nagrania w Multinagrywarce 🤔, przecież to są nagrania w chmurze, reset deka do fabryki skutkuje utratą nagrań ale wyłącznie na podłączonym dysku, oczywiście temu też można zapobiec odłączając przed resetem dysk od dekodera i podłączając go z powrotem po wszystkim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odtwarzaniem z Multinagrywarki
"Nagrania" z "multinagrywarki" "przeżywają" nawet wymianę dekodera na inny, i to nawet na inny model.
Natomiast restart dekodera (niekoniecznie od razu "do fabryki") może pomóc odzyskać płynność odtwarzania, to akurat jest "normalne". ICU100 można np. skutecznie zawiesić "wyjeżdżając" w szybkim przewijaniu za granicę "nagrania". Generalnie obszary oprogramowania tych dekoderów odpowiedzialne za odtwarzanie "nagrań" są chyba najbardziej problematyczne. Sam fakt istnienia dwóch zupełnie różnych, zupełnie nieudokumentowanych trybów odtwarzania świadczy o braku konsekwencji już na etapie projektowania. Zupełnie mnie nie dziwi ta sporadyczna niestabilność usługi. Zresztą nie jest to przypadłość na tyle poważna, żeby kruszyć o to kopie. Jeśli, @ArekP87 będziesz miał ten problem przez kilka dni bez przerwy, to istnieje możliwość że jednak dekoder się psuje i wtedy nie wahaj się to zgłosić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odtwarzaniem z Multinagrywarki
@ArekP87sorki cofam moje zdanie co do utraty nagrań w Multinagrywarce, przyznaje się do błędu. Poprawiam mój poprzedni wpis jeżeli chodzi o Multinagrywarkę to w czasie resetu do ustawień fabrycznych, to nagrane materiały pozostaną dostępne https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# Jeśli to sytuacja nadal będzie się pojawiały to spróbuj zgłosić zgłoszenie o wymianę dekodera na infolinii Orange lub Orange czacie.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odtwarzaniem z Multinagrywarki
Hej, nie napisałem, że problem występuje na 2 urządzeniach - dekoderze głównym i multiroom, więc nie jest to raczej problem z konkretnym urządzeniem, a z samą multinagrywarką lub oprogramowaniem.
__________________
*Post poddany edycji - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odtwarzaniem z Multinagrywarki
@ArekP87 to może spróbuj zgłosić ten problem (opisać co się dzieje w czasie korzystania z mulinagrywarki) na infolinii Orange lub Orange czacie i doradca przekaże wtedy to do odpowiedniego działu technicznego/informatycznego i może technikom zdalnie uda się naprawić ten problem 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z odtwarzaniem z Multinagrywarki
@ArekP87napisał(-a)Hej, nie napisałem, że problem występuje na 2 urządzeniach - dekoderze głównym i muktiroom, więc jie jest to raczej problem z konkretnym urządzeniem, a z samą multinagrywarką lub oprogramowaniem.
Tak jak pisałem na początku, wina usługi nie sprzętu...
- « Poprzedni
- Następny »