- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam , mam taki problem od 2-3 dni , na jednym z kanałow dokładnie chodzi o History HD , pojawiaja sie piksele , obraz troche klatkuje , dekoder icu 100 , podłaczony kablem ethernet , dodam tylko ze dzieje sie tak tylko na tym jednym kanale. Czy ma ktoś może podobny problem ? Czym to może byc spowodowane.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
U mnie tak samo brak zakłoceń , wczoraj sprawe zgłaszałem konsultantowi na czacie , jak widać szybko zadziałali. Problem rozwiązany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kanałem tv
@kryhu3190 dekoder z modemem/routerem musi być kablem lan spięty, jak po wi-fi jest to takie cuda są.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kanałem tv
Tak jak podałem wyżej od zawsze mam dekoder podłaczony kablem lan/ethernet z modemem. Piksele pojawiaja sie tylko na jednym kanale History HD który jednak ogladam dość czesto , inne kanały działaja bez zarzutu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kanałem tv
@kryhu3190 nie doczytałem że kablem masz to spięte, czasem nadawca ma problemy z jakością przekazu, skoro od 3 dni, to nie katastrofa, można na czat dopytać, może inni mają taki sam problem, ja tego dekodera niestety nie mam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kanałem tv
mam to samo
dekoder samsung icu
polaczony po wifi światłowód - modem w drugim pokoju
skoro po kablu masz tak samo to wina po stronie nadawcy wydaje się być
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
U mnie tak samo brak zakłoceń , wczoraj sprawe zgłaszałem konsultantowi na czacie , jak widać szybko zadziałali. Problem rozwiązany.