Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z kanałem tv

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 14
  • 4
  • 1

Problem z kanałem tv

Witam , mam taki problem od 2-3 dni , na jednym z kanałow dokładnie chodzi o History HD , pojawiaja sie piksele , obraz troche klatkuje , dekoder icu 100 , podłaczony kablem ethernet , dodam tylko ze dzieje sie tak tylko na tym jednym kanale. Czy ma ktoś może podobny problem ? Czym to może byc spowodowane. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 14
  • 4
  • 1

Problem z kanałem tv

U mnie tak samo brak zakłoceń , wczoraj sprawe zgłaszałem konsultantowi na czacie , jak widać szybko zadziałali. Problem rozwiązany.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 4005
  • 6086
  • 127

Problem z kanałem tv

@kryhu3190  dekoder z modemem/routerem musi być kablem lan spięty, jak po wi-fi jest to takie cuda są.

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 14
  • 4
  • 1

Problem z kanałem tv

Tak jak podałem wyżej od zawsze mam dekoder podłaczony kablem lan/ethernet z modemem. Piksele pojawiaja sie tylko na jednym kanale History HD który jednak ogladam dość czesto , inne kanały działaja bez zarzutu.

Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 4005
  • 6086
  • 127

Problem z kanałem tv

@kryhu3190  nie doczytałem że kablem masz to spięte, czasem nadawca ma problemy z jakością przekazu, skoro od 3 dni, to nie katastrofa, można na czat dopytać, może inni mają taki sam problem, ja tego dekodera niestety nie mam.

Highlighted
Tob

Poziom 19, Pasjonat
  • 425
  • 343
  • 1

Problem z kanałem tv

mam to samo

dekoder samsung icu

polaczony po wifi światłowód - modem w drugim pokoju 

skoro po kablu masz tak samo to wina po stronie nadawcy wydaje się być 

Highlighted
Tob

Poziom 19, Pasjonat
  • 425
  • 343
  • 1

Problem z kanałem tv

Dziś u mnie bez zakłóceń 

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 14
  • 4
  • 1

Problem z kanałem tv

U mnie tak samo brak zakłoceń , wczoraj sprawe zgłaszałem konsultantowi na czacie , jak widać szybko zadziałali. Problem rozwiązany.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście