- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange TV Go - problem techniczny?
Witam!
Dzisiaj podczas korzystania z aplikacji Orange TV Go na iPhone zauważyłem drastyczny spadek jakości obrazu i to na kanałach HD. Widoczne jest wyraźne zakłócenie płynności obrazu aż do poziomu 'klatkowania'.
Czy macie podobnie?
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange TV Go - problem techniczny?
Ja mam androida i po włączeniu kanału jest przez chwilę gorsza rozdzielczość ale po kilku sekundach przełącza się na HD. Nie mam niestety nic od Apple żeby to sprawdzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange TV Go - problem techniczny?
@ptr1 nie zauważyłem u siebie takiego problemu, chyba, że korzystam z internetu mobilnego udostępnionego na routerze dla kilku osób. Spore obciążenie może powodować problemy w transmisji.
Na jakim internecie oglądasz u siebie: mobilny, światłowodowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange TV Go - problem techniczny?
@ketrasaArtur Korzystam z Fubox 6 i Orange Światłowód. Właśnie sprawdziłem i wygląda, że już jest OK, więc może jakiś chwilowy problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange TV Go - problem techniczny?
@ptr1 możesz sprawdzić jeszcze obciążenie swojego WiFi. Zwróć też uwagę na odległość od routera. Czasami może się trafić chwilowe pogorszenie, ale może wystąpić dużo różnych czynników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange TV Go - problem techniczny?
@ptr1 Oglądałem rano France24 na iPadzie i było OK. Teraz też jest dobrze, nawet po LTE.